Tikající kalorické bomby. Unilever bojuje proti dětské obezitě regulací vlastní reklamy

1/4
Zavřít
  • Unilever omezí reklamu na dětské cukrovinky.
    Unilever omezí reklamu na dětské cukrovinky.| Zdroj: Unilever
  • Nová pravidla pro reklamu se budou vztahovat na všechny produkty potravinářského gigantu do konce roku 2020.
    Nová pravidla pro reklamu se budou vztahovat na všechny produkty potravinářského gigantu do konce roku 2020.| Zdroj: Profimedia
  • Jako první se omezení dotknou zmrzlin značky Wall's, za něž byl Unilever v minulosti opakovaně ostře kritizován.
    Jako první se omezení dotknou zmrzlin značky Wall's, za něž byl Unilever v minulosti opakovaně ostře kritizován.| Zdroj: Profimedia
  • Na českém trhu prodává Unilever zboží například pod značkou Algida. 
    Na českém trhu prodává Unilever zboží například pod značkou Algida. | Zdroj: Profimedia
Unilever omezí reklamu na dětské cukrovinky.
Nová pravidla pro reklamu se budou vztahovat na všechny produkty potravinářského gigantu do konce roku 2020.
Jako první se omezení dotknou zmrzlin značky Wall's, za něž byl Unilever v minulosti opakovaně ostře kritizován.
Na českém trhu prodává Unilever zboží například pod značkou Algida.