Boj nákupních košíků. Tesco a Rohlík se hádají, kdo je levnější. Deník E15 je porovnal v testu

4/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Rohlík se proti kampani „Nenechte se opít…“ ohrazuje s tím, že výsledná částka, kterou uvádí Tesco, je pouze výsledkem tendenčního nákupu. „Tesco pro svůj účel využilo produkty, které byly aktuálně v akci,“ oponuje mluvčí Rohlíku Lutfia Volfová.
    Rohlík se proti kampani „Nenechte se opít…“ ohrazuje s tím, že výsledná částka, kterou uvádí Tesco, je pouze výsledkem tendenčního nákupu. „Tesco pro svůj účel využilo produkty, které byly aktuálně v akci,“ oponuje mluvčí Rohlíku Lutfia Volfová.| Zdroj: Rohlík.cz
  • Šéf e-shopu s potravinami Košík.cz Tomáš Jeřábek
    Šéf e-shopu s potravinami Košík.cz Tomáš Jeřábek| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Ze srovnávacího nákupu Deníku E15 zároveň vyplývá, že nejdražší variantou je e-shop Košík.cz. „Pravidelně sledujeme cenový index 500 základních komodit, a to jak v online, tak kamenném retailu. Podle něj v online dokážeme být nejvýhodnější,“ říká Jeřábek.
    Ze srovnávacího nákupu Deníku E15 zároveň vyplývá, že nejdražší variantou je e-shop Košík.cz. „Pravidelně sledujeme cenový index 500 základních komodit, a to jak v online, tak kamenném retailu. Podle něj v online dokážeme být nejvýhodnější,“ říká Jeřábek.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Tesco Online
    Tesco Online| Zdroj: profimedia.cz
  • Logistický park ve středočeských Úžicích
    Logistický park ve středočeských Úžicích| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Generální ředitel Rohlíku Olin Novák
    Generální ředitel Rohlíku Olin Novák| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Rohlík se proti kampani „Nenechte se opít…“ ohrazuje s tím, že výsledná částka, kterou uvádí Tesco, je pouze výsledkem tendenčního nákupu. „Tesco pro svůj účel využilo produkty, které byly aktuálně v akci,“ oponuje mluvčí Rohlíku Lutfia Volfová.
Šéf e-shopu s potravinami Košík.cz Tomáš Jeřábek
Ze srovnávacího nákupu Deníku E15 zároveň vyplývá, že nejdražší variantou je e-shop Košík.cz. „Pravidelně sledujeme cenový index 500 základních komodit, a to jak v online, tak kamenném retailu. Podle něj v online dokážeme být nejvýhodnější,“ říká Jeřábek.
Tesco Online
Logistický park ve středočeských Úžicích
Generální ředitel Rohlíku Olin Novák