Boj nákupních košíků. Tesco a Rohlík se hádají, kdo je levnější. Deník E15 je porovnal v testu
7
/
6
Přehled fotografií
Zavřít
Rohlík se proti kampani „Nenechte se opít…“ ohrazuje s tím, že výsledná částka, kterou uvádí Tesco, je pouze výsledkem tendenčního nákupu. „Tesco pro svůj účel využilo produkty, které byly aktuálně v akci,“ oponuje mluvčí Rohlíku Lutfia Volfová.
|
Zdroj: Rohlík.cz
Šéf e-shopu s potravinami Košík.cz Tomáš Jeřábek
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Ze srovnávacího nákupu Deníku E15 zároveň vyplývá, že nejdražší variantou je e-shop Košík.cz. „Pravidelně sledujeme cenový index 500 základních komodit, a to jak v online, tak kamenném retailu. Podle něj v online dokážeme být nejvýhodnější,“ říká Jeřábek.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Tesco Online
|
Zdroj: profimedia.cz
Logistický park ve středočeských Úžicích
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Generální ředitel Rohlíku Olin Novák
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Zavřít