Vozy automobilky Tatra
3
/
36
Přehled fotografií
Zavřít
Tatra z roku 1986 stále jezdí z Západní Africe
|
Zdroj: Auto.cz
Tatra pro hasiče
|
Zdroj: Tatra
Tatra
Společnost Tatra představila 19. srpna na svém továrním zkušebním polygonu v Kopřivnici nové typy vozů. Na snímku je civilní verze Tatry T 810.
|
Zdroj: ctk
Tatra v indické armádě, raketomety Pinaka
|
Zdroj: CC BY 3.0: Jjamwal, Wikimedia
Tatra v indické armádě, raketomety Pinaka
|
Zdroj: CC BY-SA 3.0: Hemant.rawat1234, Wikimedia
Tatra v indické armádě
|
Zdroj: CC BY 2.0: Gopal Aggarwal, Wikimedia
Indické rakety na podvozku Tatra
|
Zdroj: CC BY-SA 3.0: Hemant.rawat1234 - Wikimedia Commons
Tatra T80
|
Zdroj: Autorevue.cz
Legendární Tatraplan
Tatra 805, která prošla výraznými úpravami, včetně zástavby jiného motoru. Tento stroj není tím, který zdolal tropický prales v Jižní Americe, jde jen o ilustrační foto
Tatra Phoenix se poprvé od představení ukázala naživo
|
Zdroj: ctk
Nová Tatra na kopřivnickém polygonu
|
Zdroj: ctk
Tatra Titus
Tatra
|
Zdroj: Euro Jan Rasch
Tatra Titus
Poznáte tento kousek se sbírky Jay Lena? Ano, je to Tatra T-87 ze 30. let minulého století
|
Zdroj: Profimedia.cz
Mobilní vrtná plošina Tatra pro těžbu ropy
|
Zdroj: Tatra
Tatra vyrobila svůj největší speciál. Na délku má 18 m a váží 92 tun
Tatra vyrobila svůj největší speciál. Na délku má 18 m a váží 92 tun
Tatra
|
Zdroj: tatra.cz
Nejnovější vůz kopřivnické automobilky Tatra Phoenix skončil v hodnocení nákladních automobilů roku 2012 na druhém místě. Letošní mezinárodní odbornou soutěž "International Truck of the Year 2012" vyhrál Mercedes-Benz Actros, třetí místo obsadil tahač Scania Euro 6
|
Zdroj: Tatra
Automobilka Tatra představila 4. listopadu na svém polygonu v Kopřivnici na Novojičínsku vozy modelové řady Tatra Phoenix s motory nejpřísnější emisní specifikace Euro 6. Vozy z řady Phoenix tvoří asi čtvrtinu prodeje automobilky.
|
Zdroj: CTK
Tatra Aleše Lopraise
|
Zdroj: InstaForex
Tatra Phoenix Euro6 8x8 sklápěč
|
Zdroj: Tatra
kolový obrněný transportér Titus na podvozku Tatra
|
Zdroj: ctk
**Tatra 603** je právem označována za jeden z nejkrásnějších vozů své doby. V letech 1956 až 1964 vzniklo jen 20 422 kusů. Běžnému motoristovi byla Tatra 603 téměř nedostupná.
**Tatra MTX V8** je nejrychlejší český automobil a držitel oficiálního rekordu. Jeho tvary navrhl legendární designér Václav Král.
**Tatra 613** je poslední osobní vůz legendární české automobilky. Pokud jste ale nepůsobili ve vysoké funkci v ústředním orgánu komunistické strany, prakticky jste neměli šanci se k Tatrovce dostat. Oficiálně sloužila pouze k reprezentativním účelům strany a vlády.
**Tatra 600 Tatraplan** byl nástupce modelu T97. Vyráběl se v letech 1948 až 1952 a do rukou soukromníků se nedostal. Sloužil výhradně stranickým funkcionářům a oddílům tajné policie. Lidové pořekadlo radilo: „Uč se vole, budeš pánem, budeš jezdit Tatraplánem!“
**Tatra 77** bylo první auto této značky s aerodynamickou karoserií. Vzniklo ale jen 255 kusů.
Legendární model **Tatra 87** proslul lepšími jízdními vlastnostmi a také tím, že s ním Hanzelka a Zikmund podnikli několik dálkových výprav. Tatra vyrobila celkem 3023 vozů modelu T87.
Věděli jste, že v menší **Tatře 97** se inspiroval i Ferdinand Porsche a vlastně podle ní navrhl legendárního Brouka? I když Tatra soudní spor v roce 1961 vyhrála a Volkswagen jí musel zaplatit tři miliony německých marek, pravdou je, že si designéři Ledwinka a Porsche vzájemně koukali přes rameno.
Tatra Force 8x8 valník
|
Zdroj: Tatra
Tatra JK 2500
MTX Tatra V8
Zavřít