multicar
2
/
12
Přehled fotografií
Zavřít
Třístranný sklápěč M 25 z osmdesátých let
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Multicar M 21
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Zleva úzkorozchodný nosič zařízení Tremo, osvědčený M 26 a modernější alternativa Fumo
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Ocelovou kostru kabiny Fuma pokrývají nerazavějící plastové panely
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Montážním firmám se hodí pětimístná dvojkabina fuma, v nabídce figuruje též dvounápravový přívěs
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Výtečná průchodnost terénem je samozřejmostí i u sériových multicarů
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Nesmrtelná multikára
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Síla multicaru je nejen v nesporných kvalitách samotného vozidla, ale i vyčerpávající nabídce příslušenství
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Multicar Fumo Carrier odtahuje vozidla, zastřihává a drtí větve v alejích, slouží jako sněžná fréza...
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Pozor, lavina! Tuto rolbu si pamatují například návštěvníci Harrachova.
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
M 22 v podobě z roku 1972. Na uzavřenou kabinu si mnozí nemohli zvyknout a raději ji demontovali.
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
O „klasiku“ M 26 je stále velký zájem, a tak neodešla do důchodu s vypršením normy Euro 3. Se sourozenci sdílí čtyřválec VM, plnící Euro 4. Na redukci se umí plížit 0,6 km/h, odveze až 2,6 t a prodloužily se servisní intervaly. Existuje jako 4 x 2 i 4 x 4 a má více než 20 variant výbavy.
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Zavřít