Montážním firmám se hodí pětimístná dvojkabina fuma, v nabídce figuruje též dvounápravový přívěs|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Výtečná průchodnost terénem je samozřejmostí i u sériových multicarů|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Nesmrtelná multikára|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Síla multicaru je nejen v nesporných kvalitách samotného vozidla, ale i vyčerpávající nabídce příslušenství|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Multicar Fumo Carrier odtahuje vozidla, zastřihává a drtí větve v alejích, slouží jako sněžná fréza...|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Pozor, lavina! Tuto rolbu si pamatují například návštěvníci Harrachova.|
Zdroj: Zdeněk Vacek
M 22 v podobě z roku 1972. Na uzavřenou kabinu si mnozí nemohli zvyknout a raději ji demontovali.|
Zdroj: Zdeněk Vacek
O „klasiku“ M 26 je stále velký zájem, a tak neodešla do důchodu s vypršením normy Euro 3. Se sourozenci sdílí čtyřválec VM, plnící Euro 4. Na redukci se umí plížit 0,6 km/h, odveze až 2,6 t a prodloužily se servisní intervaly. Existuje jako 4 x 2 i 4 x 4 a má více než 20 variant výbavy.|
Zdroj: Zdeněk Vacek