multicar

7/12
Zavřít
  • Třístranný sklápěč M 25 z osmdesátých let
    Třístranný sklápěč M 25 z osmdesátých let| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • Multicar M 21
    Multicar M 21| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • Zleva úzkorozchodný nosič zařízení Tremo, osvědčený M 26 a modernější alternativa Fumo
    Zleva úzkorozchodný nosič zařízení Tremo, osvědčený M 26 a modernější alternativa Fumo| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • Ocelovou kostru kabiny Fuma pokrývají nerazavějící plastové panely
    Ocelovou kostru kabiny Fuma pokrývají nerazavějící plastové panely| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • Montážním firmám se hodí pětimístná dvojkabina fuma, v nabídce figuruje též dvounápravový přívěs
    Montážním firmám se hodí pětimístná dvojkabina fuma, v nabídce figuruje též dvounápravový přívěs| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • Výtečná průchodnost terénem je samozřejmostí i u sériových multicarů
    Výtečná průchodnost terénem je samozřejmostí i u sériových multicarů| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • Nesmrtelná multikára
    Nesmrtelná multikára| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • Síla multicaru je nejen v nesporných kvalitách samotného vozidla, ale i vyčerpávající nabídce příslušenství
    Síla multicaru je nejen v nesporných kvalitách samotného vozidla, ale i vyčerpávající nabídce příslušenství| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • Multicar Fumo Carrier odtahuje vozidla, zastřihává a drtí větve v alejích, slouží jako sněžná fréza...
    Multicar Fumo Carrier odtahuje vozidla, zastřihává a drtí větve v alejích, slouží jako sněžná fréza...| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • Pozor, lavina! Tuto rolbu si pamatují například návštěvníci Harrachova.
    Pozor, lavina! Tuto rolbu si pamatují například návštěvníci Harrachova.| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • M 22 v podobě z roku 1972. Na uzavřenou kabinu si mnozí nemohli zvyknout a raději ji demontovali.
    M 22 v podobě z roku 1972. Na uzavřenou kabinu si mnozí nemohli zvyknout a raději ji demontovali.| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • O „klasiku“ M 26 je stále velký zájem, a tak neodešla do důchodu s vypršením normy Euro 3. Se sourozenci sdílí čtyřválec VM, plnící Euro 4. Na redukci se umí plížit 0,6 km/h, odveze až 2,6 t a prodloužily se servisní intervaly. Existuje jako 4 x 2 i 4 x 4 a má více než 20 variant výbavy.
    O „klasiku“ M 26 je stále velký zájem, a tak neodešla do důchodu s vypršením normy Euro 3. Se sourozenci sdílí čtyřválec VM, plnící Euro 4. Na redukci se umí plížit 0,6 km/h, odveze až 2,6 t a prodloužily se servisní intervaly. Existuje jako 4 x 2 i 4 x 4 a má více než 20 variant výbavy.| Zdroj: Zdeněk Vacek
Třístranný sklápěč M 25 z osmdesátých let
Multicar M 21
Zleva úzkorozchodný nosič zařízení Tremo, osvědčený M 26 a modernější alternativa Fumo
Ocelovou kostru kabiny Fuma pokrývají nerazavějící plastové panely
Montážním firmám se hodí pětimístná dvojkabina fuma, v nabídce figuruje též dvounápravový přívěs
Výtečná průchodnost terénem je samozřejmostí i u sériových multicarů
Nesmrtelná multikára
Síla multicaru je nejen v nesporných kvalitách samotného vozidla, ale i vyčerpávající nabídce příslušenství
Multicar Fumo Carrier odtahuje vozidla, zastřihává a drtí větve v alejích, slouží jako sněžná fréza...
Pozor, lavina! Tuto rolbu si pamatují například návštěvníci Harrachova.
M 22 v podobě z roku 1972. Na uzavřenou kabinu si mnozí nemohli zvyknout a raději ji demontovali.
O „klasiku“ M 26 je stále velký zájem, a tak neodešla do důchodu s vypršením normy Euro 3. Se sourozenci sdílí čtyřválec VM, plnící Euro 4. Na redukci se umí plížit 0,6 km/h, odveze až 2,6 t a prodloužily se servisní intervaly. Existuje jako 4 x 2 i 4 x 4 a má více než 20 variant výbavy.