Značka MG nyní patří čínské společnosti SAIC Motor. Model MG6 se prodává v Evropě pod názvem Magnette.|
Zdroj: MG
Typická maska chladiče se svislým mřížováním a osmiúhelníkovým znakem s písmeny MG.|
Zdroj: MG
Pro MG Magnette ZA byly typické chromované lišty nad předními koly.|
Zdroj: MG
Moderní karoserii sedanu Magnette navrhl Gerald Palmer, který se už dříve stal známým návrhem sedanu Jowett Javelin.|
Zdroj: MG
Dvojčetem sedanu MG Magnette ZA byl Wolseley 4/44. Lišil se jen maskou chladiče a tvarem nárazníků.|
Zdroj: MG
MG Magnette Mark IV měl rozvor prodloužený o 25 mm a silnější motor s objemem 1 622 cm3.|
Zdroj: MG
Moderní pontonová karoserie Magnette Mark III s velkými zaoblenými okny vpředu i vzadu a křidélky na zadních blatnících připomínala americké vozy.|
Zdroj: MG
Pinin Farina navrhl pro koncern BMC karoserii středně velkého sedanu, které s drobnými obměnami použily koncernové automobilky Austin, Morris, Wolseley, Riley a také MG.|
Zdroj: MG
Modely MG Magnette ZB Varitone měly zvětšená zadní okna a dvoubarevný nátěr karoserie. Zvětšený otvor pro zadní okno se vyřezal ještě před nalakováním karoserie.|
Zdroj: MG
V interiéru se Magnette ZB pyšnil přístrojovou deskou a horními hranami dveří obloženými leštěným dřevem.|
Zdroj: MG
MG Magnette ZB mělo elegantní stupňovitou záď plynule se svažující až k nárazníku.|
Zdroj: MG
Magnette ZB nemělo zahnuté lišty nad předními koly. Nahradily je rovné lišty sahající až do poloviny předních dveří.|
Zdroj: MG
Kromě sportovních vozů vyrábělo MG i cestovní automobily. Předchůdcem Magnette byl sedan MG Y-Type, vyráběný v letech 1947–53.|
Zdroj: MG
Název Magnette se u vozů MG objevil poprvé u sportovních automobilů K3, vyráběných v letech 1932–34.|
Zdroj: MG
MG B GT V8|
Zdroj: Jiří Pekárek
MG B GT V8|
Zdroj: Jiří Pekárek
MG Metro 6R4 debutovalo v závěrečním podniku MS 1985|
Zdroj: MG
Podívejte se, jak funguje autopilot v automobilu Tesla|
Zdroj: Tesla