Automobilka MG se po letech soužení vrátí do kontinentální Evropy. Vozy ale vyrábí v Číně

7/26
Zavřít
  • MG GS a MG3
    MG GS a MG3| Zdroj: MG
  • MG3
    MG3| Zdroj: MG
  • MG GS
    MG GS| Zdroj: MG
  • MG GS a MG3
    MG GS a MG3| Zdroj: MG
  • MG GS
    MG GS| Zdroj: MG
  • MG GS
    MG GS| Zdroj: MG
  • MG3
    MG3| Zdroj: MG
  • MG 6 Magnette
    MG 6 Magnette| Zdroj: tk
  • Značka MG nyní patří čínské společnosti SAIC Motor. Model MG6 se prodává v Evropě pod názvem Magnette.
    Značka MG nyní patří čínské společnosti SAIC Motor. Model MG6 se prodává v Evropě pod názvem Magnette.| Zdroj: MG
  • Typická maska chladiče se svislým mřížováním a osmiúhelníkovým znakem s písmeny MG.
    Typická maska chladiče se svislým mřížováním a osmiúhelníkovým znakem s písmeny MG.| Zdroj: MG
  • Pro MG Magnette ZA byly typické chromované lišty nad předními koly.
    Pro MG Magnette ZA byly typické chromované lišty nad předními koly.| Zdroj: MG
  • Moderní karoserii sedanu Magnette navrhl Gerald Palmer, který se už dříve stal známým návrhem sedanu Jowett Javelin.
    Moderní karoserii sedanu Magnette navrhl Gerald Palmer, který se už dříve stal známým návrhem sedanu Jowett Javelin.| Zdroj: MG
  • Dvojčetem sedanu MG Magnette ZA byl Wolseley 4/44. Lišil se jen maskou chladiče a tvarem nárazníků.
    Dvojčetem sedanu MG Magnette ZA byl Wolseley 4/44. Lišil se jen maskou chladiče a tvarem nárazníků.| Zdroj: MG
  • MG Magnette Mark IV měl rozvor prodloužený o 25 mm a silnější motor s objemem 1 622 cm3.
    MG Magnette Mark IV měl rozvor prodloužený o 25 mm a silnější motor s objemem 1 622 cm3.| Zdroj: MG
  • Moderní pontonová karoserie Magnette Mark III s velkými zaoblenými okny vpředu i vzadu a křidélky na zadních blatnících připomínala americké vozy.
    Moderní pontonová karoserie Magnette Mark III s velkými zaoblenými okny vpředu i vzadu a křidélky na zadních blatnících připomínala americké vozy.| Zdroj: MG
  • Pinin Farina navrhl pro koncern BMC karoserii středně velkého sedanu, které s drobnými obměnami použily koncernové automobilky Austin, Morris, Wolseley, Riley a také MG.
    Pinin Farina navrhl pro koncern BMC karoserii středně velkého sedanu, které s drobnými obměnami použily koncernové automobilky Austin, Morris, Wolseley, Riley a také MG.| Zdroj: MG
  • Modely MG Magnette ZB Varitone měly zvětšená zadní okna a dvoubarevný nátěr karoserie. Zvětšený otvor pro zadní okno se vyřezal ještě před nalakováním karoserie.
    Modely MG Magnette ZB Varitone měly zvětšená zadní okna a dvoubarevný nátěr karoserie. Zvětšený otvor pro zadní okno se vyřezal ještě před nalakováním karoserie.| Zdroj: MG
  • V interiéru se Magnette ZB pyšnil přístrojovou deskou a horními hranami dveří obloženými leštěným dřevem.
    V interiéru se Magnette ZB pyšnil přístrojovou deskou a horními hranami dveří obloženými leštěným dřevem.| Zdroj: MG
  • MG Magnette ZB mělo elegantní stupňovitou záď plynule se svažující až k nárazníku.
    MG Magnette ZB mělo elegantní stupňovitou záď plynule se svažující až k nárazníku.| Zdroj: MG
  • Magnette ZB nemělo zahnuté lišty nad předními koly. Nahradily je rovné lišty sahající až do poloviny předních dveří.
    Magnette ZB nemělo zahnuté lišty nad předními koly. Nahradily je rovné lišty sahající až do poloviny předních dveří.| Zdroj: MG
  • Kromě sportovních vozů vyrábělo MG i cestovní automobily. Předchůdcem Magnette byl sedan MG Y-Type, vyráběný v letech 1947–53.
    Kromě sportovních vozů vyrábělo MG i cestovní automobily. Předchůdcem Magnette byl sedan MG Y-Type, vyráběný v letech 1947–53.| Zdroj: MG
  • Název Magnette se u vozů MG objevil poprvé u sportovních automobilů K3, vyráběných v letech 1932–34.
    Název Magnette se u vozů MG objevil poprvé u sportovních automobilů K3, vyráběných v letech 1932–34.| Zdroj: MG
  • MG B GT V8
    MG B GT V8| Zdroj: Jiří Pekárek
  • MG B GT V8
    MG B GT V8| Zdroj: Jiří Pekárek
  • MG Metro 6R4 debutovalo v závěrečním podniku MS 1985
    MG Metro 6R4 debutovalo v závěrečním podniku MS 1985| Zdroj: MG
  • Video placeholder
    Podívejte se, jak funguje autopilot v automobilu Tesla| Zdroj: Tesla
MG GS a MG3
MG3
MG GS
MG GS a MG3
MG GS
MG GS
MG3
MG 6 Magnette
Značka MG nyní patří čínské společnosti SAIC Motor. Model MG6 se prodává v Evropě pod názvem Magnette.
Typická maska chladiče se svislým mřížováním a osmiúhelníkovým znakem s písmeny MG.
Pro MG Magnette ZA byly typické chromované lišty nad předními koly.
Moderní karoserii sedanu Magnette navrhl Gerald Palmer, který se už dříve stal známým návrhem sedanu Jowett Javelin.
Dvojčetem sedanu MG Magnette ZA byl Wolseley 4/44. Lišil se jen maskou chladiče a tvarem nárazníků.
MG Magnette Mark IV měl rozvor prodloužený o 25 mm a silnější motor s objemem 1 622 cm3.
Moderní pontonová karoserie Magnette Mark III s velkými zaoblenými okny vpředu i vzadu a křidélky na zadních blatnících připomínala americké vozy.
Pinin Farina navrhl pro koncern BMC karoserii středně velkého sedanu, které s drobnými obměnami použily koncernové automobilky Austin, Morris, Wolseley, Riley a také MG.
Modely MG Magnette ZB Varitone měly zvětšená zadní okna a dvoubarevný nátěr karoserie. Zvětšený otvor pro zadní okno se vyřezal ještě před nalakováním karoserie.
V interiéru se Magnette ZB pyšnil přístrojovou deskou a horními hranami dveří obloženými leštěným dřevem.
MG Magnette ZB mělo elegantní stupňovitou záď plynule se svažující až k nárazníku.
Magnette ZB nemělo zahnuté lišty nad předními koly. Nahradily je rovné lišty sahající až do poloviny předních dveří.
Kromě sportovních vozů vyrábělo MG i cestovní automobily. Předchůdcem Magnette byl sedan MG Y-Type, vyráběný v letech 1947–53.
Název Magnette se u vozů MG objevil poprvé u sportovních automobilů K3, vyráběných v letech 1932–34.
MG B GT V8
MG B GT V8
MG Metro 6R4 debutovalo v závěrečním podniku MS 1985
Podívejte se, jak funguje autopilot v automobilu Tesla