GALERIE: Porsche slaví. Vyrobilo již milion „devětsetjedenáctek“

4/35
Zavřít
  • Srovnání přeplňovaných porsche
    Srovnání přeplňovaných porsche| Zdroj: Auto Bild Klassik
  • Milionté Porsche 911
    Milionté Porsche 911| Zdroj: Porsche
  • Milionté Porsche 911
    Milionté Porsche 911| Zdroj: Porsche
  • Milionté Porsche 911
    Milionté Porsche 911| Zdroj: Porsche
  • PORSCHE 911
    PORSCHE 911| Zdroj: Archív
  • Porsche 356 A 1600 Speedster (1956)
    Porsche 356 A 1600 Speedster (1956)
  • Porsche 356 1300 Cabriolet
    Porsche 356 1300 Cabriolet| Zdroj: hli
  • Porsche 911, připravené pro Rallye Monte Carlo. Vozy Porsche 911 vyhrály tuto soutěž třikrát po sobě v letech 1968–70.
    Porsche 911, připravené pro Rallye Monte Carlo. Vozy Porsche 911 vyhrály tuto soutěž třikrát po sobě v letech 1968–70.| Zdroj: Karel Haas
  • Porsche 911
    Porsche 911| Zdroj: Karel Haas
  • Porsche 911 Carrera RS 2.7 je chloubou mnoha sbírek. Tento je vystaven v automobilovém muzeu Pantheon ve švýcarské Basileji.
    Porsche 911 Carrera RS 2.7 je chloubou mnoha sbírek. Tento je vystaven v automobilovém muzeu Pantheon ve švýcarské Basileji.| Zdroj: Karel Haas
  • Počínaje modelovým rokem 1978 se novým základním modelem řady 911 stal typ Porsche 911 SC 3.0.
    Počínaje modelovým rokem 1978 se novým základním modelem řady 911 stal typ Porsche 911 SC 3.0.| Zdroj: Karel Haas
  • Porsche 911
    Porsche 911| Zdroj: Svět motorů
  • Porsche 911
    Porsche 911| Zdroj: Retrowaste.com
  • Díky umístění vzduchem chlazeného motoru vzadu měla 911 nízkou příď.
    Díky umístění vzduchem chlazeného motoru vzadu měla 911 nízkou příď.| Zdroj: Karel Haas
  • Vozy Porsche 911 se standardně dodávaly s černými rámy oken, stěrači a klikami dveří. Rámečky světlometů měly barvu karoserie. Chromované provedení se dodávalo na přání.
    Vozy Porsche 911 se standardně dodávaly s černými rámy oken, stěrači a klikami dveří. Rámečky světlometů měly barvu karoserie. Chromované provedení se dodávalo na přání.| Zdroj: Karel Haas
  • Od roku 1974 měly všechny modely Porsche 911 nové přední a zadní nárazníky vyhovující americkým předpisům.
    Od roku 1974 měly všechny modely Porsche 911 nové přední a zadní nárazníky vyhovující americkým předpisům.| Zdroj: Karel Haas
  • Milovníci otevřených vozů si na model Porsche 911 Cabrio museli počkat až do roku 1982.
    Milovníci otevřených vozů si na model Porsche 911 Cabrio museli počkat až do roku 1982.| Zdroj: Karel Haas
  • Na karoserii Porsche 964 byla nejviditelnější změnou náhrada "harmonikových" nárazníků hladkými plastovými zlepšujícími aerodynamiku.
    Na karoserii Porsche 964 byla nejviditelnější změnou náhrada "harmonikových" nárazníků hladkými plastovými zlepšujícími aerodynamiku.| Zdroj: Karel Haas
  • Novinkou roku 1990 byla Carrera RS. Vůz byl zbaven všech nepotřebných luxusních doplňků a jeho výkon se proti typu Carrera 2 a 4 zvýšil na 260 koní.
    Novinkou roku 1990 byla Carrera RS. Vůz byl zbaven všech nepotřebných luxusních doplňků a jeho výkon se proti typu Carrera 2 a 4 zvýšil na 260 koní.| Zdroj: Karel Haas
  • Carrery typu 964 se vyráběly také v provedení targa s ochranným obloukem za sedadly a odnímací střechou.
    Carrery typu 964 se vyráběly také v provedení targa s ochranným obloukem za sedadly a odnímací střechou.| Zdroj: Karel Haas
  • Carrera 4 s pohonem všech kol. Umírněné designové změny typu 993 měl na svědomí Angličan Tony Hatter.
    Carrera 4 s pohonem všech kol. Umírněné designové změny typu 993 měl na svědomí Angličan Tony Hatter.| Zdroj: Karel Haas
  • Speciální verze Carrera S 3.6 kombinující karoserii a podvozek Turba s "normálním" motorem (286 k/210 kW).
    Speciální verze Carrera S 3.6 kombinující karoserii a podvozek Turba s "normálním" motorem (286 k/210 kW).| Zdroj: Karel Haas
  • Otevřené Porsche 911 Carrera 4 s trvalým pohonem všech kol, převzatým ze supersportovního Porsche 959.
    Otevřené Porsche 911 Carrera 4 s trvalým pohonem všech kol, převzatým ze supersportovního Porsche 959.| Zdroj: Karel Haas
  • Porsche 911 typové řady 993 mělo více skloněná světla, nové zaoblenější nárazníky a širší zadní blatníky.
    Porsche 911 typové řady 993 mělo více skloněná světla, nové zaoblenější nárazníky a širší zadní blatníky.| Zdroj: Karel Haas
  • Carrera 4 se dodávala s novým systémem jízdní stability PSM (Porsche Stability Management).
    Carrera 4 se dodávala s novým systémem jízdní stability PSM (Porsche Stability Management).| Zdroj: Karel Haas
  • Od roku 2000 si bylo možné koupit nové provedení Turba 996 s pohonem všech kol a motorem 3,6 litru (309 kW).
    Od roku 2000 si bylo možné koupit nové provedení Turba 996 s pohonem všech kol a motorem 3,6 litru (309 kW).| Zdroj: Karel Haas
  • Porsche 911 (typ 996) měl zvláštní tvar světlometů, převzatý z otevřeného Boxsteru. Hlavní změnou byl ale motor chlazený vodou.
    Porsche 911 (typ 996) měl zvláštní tvar světlometů, převzatý z otevřeného Boxsteru. Hlavní změnou byl ale motor chlazený vodou.| Zdroj: Karel Haas
  • Porsche 996 mělo elegantní tvar karoserie se zapuštěnými klikami dveří. Větším sklonem světlometů a předního okna se dosáhlo snížení odporu vzduchu.
    Porsche 996 mělo elegantní tvar karoserie se zapuštěnými klikami dveří. Větším sklonem světlometů a předního okna se dosáhlo snížení odporu vzduchu.| Zdroj: Karel Haas
  • Porsche 911 GT3
    Porsche 911 GT3
  • Porsche 911 Turbo
    Porsche 911 Turbo| Zdroj: Archív
  • Dvouspojkové Porsche 911 Carrera S s přímým vstřikováním benzinu
    Dvouspojkové Porsche 911 Carrera S s přímým vstřikováním benzinu
  • Porsche 911
    Porsche 911| Zdroj: Porsche
  • Porsche 911
    Porsche 911| Zdroj: profimedia.cz
  • Porsche 911
    Porsche 911| Zdroj: Auto Bild
  • Nové Porsche 911 Tubo S zrychlí na 200 km/h za 10,8 sekundy.
    Nové Porsche 911 Tubo S zrychlí na 200 km/h za 10,8 sekundy.| Zdroj: archiv automobilky
Srovnání přeplňovaných porsche
Milionté Porsche 911
Milionté Porsche 911
Milionté Porsche 911
PORSCHE 911
Porsche 356 A 1600 Speedster (1956)
Porsche 356 1300 Cabriolet
Porsche 911, připravené pro Rallye Monte Carlo. Vozy Porsche 911 vyhrály tuto soutěž třikrát po sobě v letech 1968–70.
Porsche 911
Porsche 911 Carrera RS 2.7 je chloubou mnoha sbírek. Tento je vystaven v automobilovém muzeu Pantheon ve švýcarské Basileji.
Počínaje modelovým rokem 1978 se novým základním modelem řady 911 stal typ Porsche 911 SC 3.0.
Porsche 911
Porsche 911
Díky umístění vzduchem chlazeného motoru vzadu měla 911 nízkou příď.
Vozy Porsche 911 se standardně dodávaly s černými rámy oken, stěrači a klikami dveří. Rámečky světlometů měly barvu karoserie. Chromované provedení se dodávalo na přání.
Od roku 1974 měly všechny modely Porsche 911 nové přední a zadní nárazníky vyhovující americkým předpisům.
Milovníci otevřených vozů si na model Porsche 911 Cabrio museli počkat až do roku 1982.
Na karoserii Porsche 964 byla nejviditelnější změnou náhrada "harmonikových" nárazníků hladkými plastovými zlepšujícími aerodynamiku.
Novinkou roku 1990 byla Carrera RS. Vůz byl zbaven všech nepotřebných luxusních doplňků a jeho výkon se proti typu Carrera 2 a 4 zvýšil na 260 koní.
Carrery typu 964 se vyráběly také v provedení targa s ochranným obloukem za sedadly a odnímací střechou.
Carrera 4 s pohonem všech kol. Umírněné designové změny typu 993 měl na svědomí Angličan Tony Hatter.
Speciální verze Carrera S 3.6 kombinující karoserii a podvozek Turba s "normálním" motorem (286 k/210 kW).
Otevřené Porsche 911 Carrera 4 s trvalým pohonem všech kol, převzatým ze supersportovního Porsche 959.
Porsche 911 typové řady 993 mělo více skloněná světla, nové zaoblenější nárazníky a širší zadní blatníky.
Carrera 4 se dodávala s novým systémem jízdní stability PSM (Porsche Stability Management).
Od roku 2000 si bylo možné koupit nové provedení Turba 996 s pohonem všech kol a motorem 3,6 litru (309 kW).
Porsche 911 (typ 996) měl zvláštní tvar světlometů, převzatý z otevřeného Boxsteru. Hlavní změnou byl ale motor chlazený vodou.
Porsche 996 mělo elegantní tvar karoserie se zapuštěnými klikami dveří. Větším sklonem světlometů a předního okna se dosáhlo snížení odporu vzduchu.
Porsche 911 GT3
Porsche 911 Turbo
Dvouspojkové Porsche 911 Carrera S s přímým vstřikováním benzinu
Porsche 911
Porsche 911
Porsche 911
Nové Porsche 911 Tubo S zrychlí na 200 km/h za 10,8 sekundy.