GALERIE: Porsche slaví. Vyrobilo již milion „devětsetjedenáctek“
4
/
35
Přehled fotografií
Zavřít
Srovnání přeplňovaných porsche
|
Zdroj: Auto Bild Klassik
Milionté Porsche 911
|
Zdroj: Porsche
Milionté Porsche 911
|
Zdroj: Porsche
Milionté Porsche 911
|
Zdroj: Porsche
PORSCHE 911
|
Zdroj: Archív
Porsche 356 A 1600 Speedster (1956)
Porsche 356 1300 Cabriolet
|
Zdroj: hli
Porsche 911, připravené pro Rallye Monte Carlo. Vozy Porsche 911 vyhrály tuto soutěž třikrát po sobě v letech 1968–70.
|
Zdroj: Karel Haas
Porsche 911
|
Zdroj: Karel Haas
Porsche 911 Carrera RS 2.7 je chloubou mnoha sbírek. Tento je vystaven v automobilovém muzeu Pantheon ve švýcarské Basileji.
|
Zdroj: Karel Haas
Počínaje modelovým rokem 1978 se novým základním modelem řady 911 stal typ Porsche 911 SC 3.0.
|
Zdroj: Karel Haas
Porsche 911
|
Zdroj: Svět motorů
Porsche 911
|
Zdroj: Retrowaste.com
Díky umístění vzduchem chlazeného motoru vzadu měla 911 nízkou příď.
|
Zdroj: Karel Haas
Vozy Porsche 911 se standardně dodávaly s černými rámy oken, stěrači a klikami dveří. Rámečky světlometů měly barvu karoserie. Chromované provedení se dodávalo na přání.
|
Zdroj: Karel Haas
Od roku 1974 měly všechny modely Porsche 911 nové přední a zadní nárazníky vyhovující americkým předpisům.
|
Zdroj: Karel Haas
Milovníci otevřených vozů si na model Porsche 911 Cabrio museli počkat až do roku 1982.
|
Zdroj: Karel Haas
Na karoserii Porsche 964 byla nejviditelnější změnou náhrada "harmonikových" nárazníků hladkými plastovými zlepšujícími aerodynamiku.
|
Zdroj: Karel Haas
Novinkou roku 1990 byla Carrera RS. Vůz byl zbaven všech nepotřebných luxusních doplňků a jeho výkon se proti typu Carrera 2 a 4 zvýšil na 260 koní.
|
Zdroj: Karel Haas
Carrery typu 964 se vyráběly také v provedení targa s ochranným obloukem za sedadly a odnímací střechou.
|
Zdroj: Karel Haas
Carrera 4 s pohonem všech kol. Umírněné designové změny typu 993 měl na svědomí Angličan Tony Hatter.
|
Zdroj: Karel Haas
Speciální verze Carrera S 3.6 kombinující karoserii a podvozek Turba s "normálním" motorem (286 k/210 kW).
|
Zdroj: Karel Haas
Otevřené Porsche 911 Carrera 4 s trvalým pohonem všech kol, převzatým ze supersportovního Porsche 959.
|
Zdroj: Karel Haas
Porsche 911 typové řady 993 mělo více skloněná světla, nové zaoblenější nárazníky a širší zadní blatníky.
|
Zdroj: Karel Haas
Carrera 4 se dodávala s novým systémem jízdní stability PSM (Porsche Stability Management).
|
Zdroj: Karel Haas
Od roku 2000 si bylo možné koupit nové provedení Turba 996 s pohonem všech kol a motorem 3,6 litru (309 kW).
|
Zdroj: Karel Haas
Porsche 911 (typ 996) měl zvláštní tvar světlometů, převzatý z otevřeného Boxsteru. Hlavní změnou byl ale motor chlazený vodou.
|
Zdroj: Karel Haas
Porsche 996 mělo elegantní tvar karoserie se zapuštěnými klikami dveří. Větším sklonem světlometů a předního okna se dosáhlo snížení odporu vzduchu.
|
Zdroj: Karel Haas
Porsche 911 GT3
Porsche 911 Turbo
|
Zdroj: Archív
Dvouspojkové Porsche 911 Carrera S s přímým vstřikováním benzinu
Porsche 911
|
Zdroj: Porsche
Porsche 911
|
Zdroj: profimedia.cz
Porsche 911
|
Zdroj: Auto Bild
Nové Porsche 911 Tubo S zrychlí na 200 km/h za 10,8 sekundy.
|
Zdroj: archiv automobilky
Zavřít