Česko uvažuje jak dostat na silnice vodíková auta

1/11
Zavřít
  • TriHyBus
    TriHyBus| Zdroj: Michael Tomes
  • Ověřeno. V Neratovicích pět let jezdil v rámci projektu TriHyBus autobus značky Škoda s vodíkovým pohonem. Palivové články se ukrývaly v zadní části vozu.
    Ověřeno. V Neratovicích pět let jezdil v rámci projektu TriHyBus autobus značky Škoda s vodíkovým pohonem. Palivové články se ukrývaly v zadní části vozu.| Zdroj: Foto Arriva
  • TriHyBus
    TriHyBus| Zdroj: Michael Tomes
  • TriHyBus, displej cestujícím ukazuje, který zdroj právě pohání autobus - zda vodíkový článek nebo baterie
    TriHyBus, displej cestujícím ukazuje, který zdroj právě pohání autobus - zda vodíkový článek nebo baterie| Zdroj: Michael Tomes
  • TriHyBus
    TriHyBus| Zdroj: Michael Tomes
  • TriHyBus
    TriHyBus| Zdroj: Michael Tomes
  • TriHyBus
    TriHyBus| Zdroj: Michael Tomes
  • TriHyBus
    TriHyBus| Zdroj: Michael Tomes
  • Aleš Doucek ve vodíkovém autobusu TriHyBus
    Aleš Doucek ve vodíkovém autobusu TriHyBus| Zdroj: Michael Tomes
  • Aleš Doucek a TriHyBus
    Aleš Doucek a TriHyBus| Zdroj: Michael Tomes
  • TriHyBus
    TriHyBus| Zdroj: Michael Tomes
TriHyBus
Ověřeno. V Neratovicích pět let jezdil v rámci projektu TriHyBus autobus značky Škoda s vodíkovým pohonem. Palivové články se ukrývaly v zadní části vozu.
TriHyBus
TriHyBus, displej cestujícím ukazuje, který zdroj právě pohání autobus - zda vodíkový článek nebo baterie
TriHyBus
TriHyBus
TriHyBus
TriHyBus
Aleš Doucek ve vodíkovém autobusu TriHyBus
Aleš Doucek a TriHyBus
TriHyBus