Airbus a Boeing mají objednávky na nové modely, přestože trh prochází útlumem

1/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Boeing 737 MAX
    Boeing 737 MAX| Zdroj: Boeing
  • Airbus A320neo
    Airbus A320neo| Zdroj: Airbus
  • Airbus A320neo
    Airbus A320neo| Zdroj: Airbus
  • Airbus A320neo
    Airbus A320neo| Zdroj: Airbus
  • 142 letounů A380neo si objednaly aerolinky Emirates. Jinak má ale Airbus velké potíže sehnat pro svá obří letadla kupce.
    142 letounů A380neo si objednaly aerolinky Emirates. Jinak má ale Airbus velké potíže sehnat pro svá obří letadla kupce.| Zdroj: Repro Strategie
  • Airbus je posledních čtyřicet let jedním ze vzácných příkladů evropské spolupráce.
    Airbus je posledních čtyřicet let jedním ze vzácných příkladů evropské spolupráce.| Zdroj: Repro Strategie (Reuters)
  • Boeing E-6 Mercury
    Boeing E-6 Mercury| Zdroj: U.S. Navy
  • Boeing E-6 Mercury
    Boeing E-6 Mercury| Zdroj: Alan Radecki Akradecki, CC BY-SA 3.0
  • Boeing E-6 Mercury
    Boeing E-6 Mercury| Zdroj: Tim Felce (Airwolfhound), CC BY-SA 2.0
  • Video placeholder
    Výroba dveří do airbusů ve firmě Latecoere| Zdroj: Jan Stuchlík, František Kára
  • Poslední z řady New Generation je Boeing 737-900, který létá od srpna 2000. Je to vůbec nejdelší model (42 m) s kapacitou až 215 cestujících. Úspěšnější je ale až varianta 737-900ER, které se od září 2006 prodalo už přes 500 kusů.
    Poslední z řady New Generation je Boeing 737-900, který létá od srpna 2000. Je to vůbec nejdelší model (42 m) s kapacitou až 215 cestujících. Úspěšnější je ale až varianta 737-900ER, které se od září 2006 prodalo už přes 500 kusů.| Zdroj: Boeing
  • Prohlédněte si další fotografie, jak bude padesátiletý Boeing 737 Max vypadat.
    Prohlédněte si další fotografie, jak bude padesátiletý Boeing 737 Max vypadat.| Zdroj: Boeing
Boeing 737 MAX
Airbus A320neo
Airbus A320neo
Airbus A320neo
142 letounů A380neo si objednaly aerolinky Emirates. Jinak má ale Airbus velké potíže sehnat pro svá obří letadla kupce.
Airbus je posledních čtyřicet let jedním ze vzácných příkladů evropské spolupráce.
Boeing E-6 Mercury
Boeing E-6 Mercury
Boeing E-6 Mercury
Výroba dveří do airbusů ve firmě Latecoere
Poslední z řady New Generation je Boeing 737-900, který létá od srpna 2000. Je to vůbec nejdelší model (42 m) s kapacitou až 215 cestujících. Úspěšnější je ale až varianta 737-900ER, které se od září 2006 prodalo už přes 500 kusů.
Prohlédněte si další fotografie, jak bude padesátiletý Boeing 737 Max vypadat.