Bude mít Boeing 737 MAX krátký život? Spekulace o brzkém příchodu nástupce se množí
3
/
18
Přehled fotografií
Zavřít
Odstavený Boeing 737 MAX na parkovišti pro zaměstnance u výrobního závodu
|
Zdroj: Reuters
Uzemění letounů Boeing 737 MAX není pro výrobce jen finanční noční můrou a těžkou ranou pro reputaci. Také z logistiky by se jednomu zatočila hlava
|
Zdroj: Reuters
Boeing stovky dosud nepředaných letadel uskladňuje na svých letištích
|
Zdroj: Reuters
Zákazníci si je převezmou až poté, co budou letadla moci opět do vzduchu a Boeing provede nezbytné úpravy schválené úřady
|
Zdroj: Reuters
Obří parkoviště: Odstávka postihuje aerolinky z celého světa, záběr na pouhý zlomek odstavených letadel ukazuje stoje pro Korean Air, Southwest Airlines, American Airlines, Air Canada, Norwegian Air Shuttle, jihokorejské T Way, Aero Mexico, italské Neos, turecké SunExpress i české SmartWings
|
Zdroj: Reuters
V létě 2020 by tempo výroby 737 MAX mělo dosáhnout dokonce 57 strojů měsíčně
|
Zdroj: Reuters
Dlouhodobé uskladnění letadel vyžaduje zakrytí některých klíčových částí
|
Zdroj: Reuters
Boeing parkuje letadla tak, aby co nejvíce šetřil místem
|
Zdroj: Reuters
Odstavené boeingy Shenzhen Airlines na letišti v Šen-čenu
|
Zdroj: Windmemories, Creative Commons, Wikipedia
Práce na ještě nedokončených strojích
|
Zdroj: Reuters
Výroba mezitím pokračuje v nezměněném tempu a každý měsíc tak Boeing musí řešit, kam uloží dalších 42 letadel
|
Zdroj: Reuters
Boeing 737 MAX
|
Zdroj: Boeing
Boeing 737 MAX
|
Zdroj: Boeing
Odstavené letouny Boeing 737 MAX v areálu závodu výrobce
|
Zdroj: Reuters
Odstavené letouny Boeing 737 MAX v areálu závodu výrobce
|
Zdroj: ČTK
Odstavené letouny Boeing 737 MAX v areálu závodu výrobce
|
Zdroj: Reuters
Odstavené letouny Boeing 737 MAX v areálu závodu výrobce
|
Zdroj: Reuters
Boeing 737 MAX
|
Zdroj: Boeing
Zavřít