Boeingy 737 MAX mohou opět do vzduchu. Akcie firmy přidaly téměř osm procent

7/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Šéf FAA Steve Dickson, který dříve pracoval jako pilot pro Delta Air Lines, otestoval Boeing 737 MAX po provedených úpravách osobně
    Šéf FAA Steve Dickson, který dříve pracoval jako pilot pro Delta Air Lines, otestoval Boeing 737 MAX po provedených úpravách osobně| Zdroj: Reuters
  • Šéf FAA Steve Dickson, který dříve pracoval jako pilot pro Delta Air Lines, otestoval Boeing 737 MAX po provedených úpravách osobně
    Šéf FAA Steve Dickson, který dříve pracoval jako pilot pro Delta Air Lines, otestoval Boeing 737 MAX po provedených úpravách osobně| Zdroj: Reuters
  • Šéf FAA Steve Dickson, který dříve pracoval jako pilot pro Delta Air Lines, otestoval Boeing 737 MAX po provedených úpravách osobně
    Šéf FAA Steve Dickson, který dříve pracoval jako pilot pro Delta Air Lines, otestoval Boeing 737 MAX po provedených úpravách osobně| Zdroj: Reuters
  • Šéf FAA Steve Dickson, který dříve pracoval jako pilot pro Delta Air Lines, otestoval Boeing 737 MAX po provedených úpravách osobně
    Šéf FAA Steve Dickson, který dříve pracoval jako pilot pro Delta Air Lines, otestoval Boeing 737 MAX po provedených úpravách osobně| Zdroj: Reuters
  • Boeingy 737 MAX American Airlines odstavené na letišti v Tulse
    Boeingy 737 MAX American Airlines odstavené na letišti v Tulse| Zdroj: Reuters
  • Uskladněné letouny Boeing 737 MAX v areálu výrobce
    Uskladněné letouny Boeing 737 MAX v areálu výrobce| Zdroj: Reuters
  • Trupy pro Boeing 737 MAX
    Trupy pro Boeing 737 MAX| Zdroj: Reuters
  • Odstavený Boeing 737 MAX na parkovišti pro zaměstnance u výrobního závodu
    Odstavený Boeing 737 MAX na parkovišti pro zaměstnance u výrobního závodu| Zdroj: Reuters
  • Odstavené letouny Boeing 737 MAX v areálu závodu výrobce
    Odstavené letouny Boeing 737 MAX v areálu závodu výrobce| Zdroj: Reuters
  • Uzemnění letounů Boeing 737 MAX není pro výrobce jen finanční noční můrou a těžkou ranou pro reputaci. Také z logistiky by se jednomu zatočila hlava
    Uzemnění letounů Boeing 737 MAX není pro výrobce jen finanční noční můrou a těžkou ranou pro reputaci. Také z logistiky by se jednomu zatočila hlava| Zdroj: Reuters
  • Boeing stovky dosud nepředaných letadel uskladňuje na svých letištích
    Boeing stovky dosud nepředaných letadel uskladňuje na svých letištích| Zdroj: Reuters
  • Zákazníci si je převezmou až poté, co budou letadla moci opět do vzduchu a Boeing provede nezbytné úpravy schválené úřady
    Zákazníci si je převezmou až poté, co budou letadla moci opět do vzduchu a Boeing provede nezbytné úpravy schválené úřady| Zdroj: Reuters
  • Výroba mezitím pokračuje v nezměněném tempu a každý měsíc tak Boeing musí řešit, kam uloží dalších 42 letadel
    Výroba mezitím pokračuje v nezměněném tempu a každý měsíc tak Boeing musí řešit, kam uloží dalších 42 letadel| Zdroj: Reuters
  • V létě 2020 by tempo výroby 737 MAX mělo dosáhnout dokonce 57 strojů měsíčně
    V létě 2020 by tempo výroby 737 MAX mělo dosáhnout dokonce 57 strojů měsíčně| Zdroj: Reuters
  • Obří parkoviště: Odstávka postihuje aerolinky z celého světa, záběr na pouhý zlomek odstavených letadel ukazuje stoje pro Korean Air, Southwest Airlines, American Airlines, Air Canada, Norwegian Air Shuttle, jihokorejské T Way, Aero Mexico, italské Neos, turecké SunExpress i české SmartWings
    Obří parkoviště: Odstávka postihuje aerolinky z celého světa, záběr na pouhý zlomek odstavených letadel ukazuje stoje pro Korean Air, Southwest Airlines, American Airlines, Air Canada, Norwegian Air Shuttle, jihokorejské T Way, Aero Mexico, italské Neos, turecké SunExpress i české SmartWings| Zdroj: Reuters
  • Dlouhodobé uskladnění letadel vyžaduje zakrytí některých klíčových částí
    Dlouhodobé uskladnění letadel vyžaduje zakrytí některých klíčových částí| Zdroj: Reuters
  • Boeing parkuje letadla tak, aby co nejvíce šetřil místem
    Boeing parkuje letadla tak, aby co nejvíce šetřil místem| Zdroj: Reuters
  • Práce na ještě nedokončených strojích
    Práce na ještě nedokončených strojích| Zdroj: Reuters
  • Jak vážný je nedostatek prostoru, ukazuje tento snímek. Boeing letadla uskladňuje i na parkovišti pro zaměstnance
    Jak vážný je nedostatek prostoru, ukazuje tento snímek. Boeing letadla uskladňuje i na parkovišti pro zaměstnance| Zdroj: Reuters
  • Odstavené boeingy Shenzhen Airlines na letišti v Šen-čenu
    Odstavené boeingy Shenzhen Airlines na letišti v Šen-čenu| Zdroj: Windmemories, Creative Commons, Wikipedia
Šéf FAA Steve Dickson, který dříve pracoval jako pilot pro Delta Air Lines, otestoval Boeing 737 MAX po provedených úpravách osobně
Šéf FAA Steve Dickson, který dříve pracoval jako pilot pro Delta Air Lines, otestoval Boeing 737 MAX po provedených úpravách osobně
Šéf FAA Steve Dickson, který dříve pracoval jako pilot pro Delta Air Lines, otestoval Boeing 737 MAX po provedených úpravách osobně
Šéf FAA Steve Dickson, který dříve pracoval jako pilot pro Delta Air Lines, otestoval Boeing 737 MAX po provedených úpravách osobně
Boeingy 737 MAX American Airlines odstavené na letišti v Tulse
Uskladněné letouny Boeing 737 MAX v areálu výrobce
Trupy pro Boeing 737 MAX
Odstavený Boeing 737 MAX na parkovišti pro zaměstnance u výrobního závodu
Odstavené letouny Boeing 737 MAX v areálu závodu výrobce
Uzemnění letounů Boeing 737 MAX není pro výrobce jen finanční noční můrou a těžkou ranou pro reputaci. Také z logistiky by se jednomu zatočila hlava
Boeing stovky dosud nepředaných letadel uskladňuje na svých letištích
Zákazníci si je převezmou až poté, co budou letadla moci opět do vzduchu a Boeing provede nezbytné úpravy schválené úřady
Výroba mezitím pokračuje v nezměněném tempu a každý měsíc tak Boeing musí řešit, kam uloží dalších 42 letadel
V létě 2020 by tempo výroby 737 MAX mělo dosáhnout dokonce 57 strojů měsíčně
Obří parkoviště: Odstávka postihuje aerolinky z celého světa, záběr na pouhý zlomek odstavených letadel ukazuje stoje pro Korean Air, Southwest Airlines, American Airlines, Air Canada, Norwegian Air Shuttle, jihokorejské T Way, Aero Mexico, italské Neos, turecké SunExpress i české SmartWings
Dlouhodobé uskladnění letadel vyžaduje zakrytí některých klíčových částí
Boeing parkuje letadla tak, aby co nejvíce šetřil místem
Práce na ještě nedokončených strojích
Jak vážný je nedostatek prostoru, ukazuje tento snímek. Boeing letadla uskladňuje i na parkovišti pro zaměstnance
Odstavené boeingy Shenzhen Airlines na letišti v Šen-čenu