ANALÝZA: Koronakrizi čelí lépe země s vyšším podílem průmyslu

3/3
Přehled fotografií
Zavřít
  • Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
    Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.| Zdroj: Profimedia
  • Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
    Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.| Zdroj: Profimedia
  • Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
    Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.| Zdroj: Profimedia
Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.