Škoda musela kvůli nedostatku čipů přerušit výrobu baterií. Odstávka postihne i „slovenský“ Karoq

7/7
Zavřít
  • Výroba Škody Karoq probíhá především v závodu v Kvasinách. Část vozů se však montuje ve slovenském závodu Volkswagenu v Bratislavě.
    Výroba Škody Karoq probíhá především v závodu v Kvasinách. Část vozů se však montuje ve slovenském závodu Volkswagenu v Bratislavě.| Zdroj: Škoda Auto
  • Elektromobil Škoda Enyaq, který Škoda Auto vyrábí v Mladé Boleslavi.
    Elektromobil Škoda Enyaq, který Škoda Auto vyrábí v Mladé Boleslavi.| Zdroj: Škoda Auto
  • Elektromobil Škoda Enyaq, který Škoda Auto vyrábí v Mladé Boleslavi.
    Elektromobil Škoda Enyaq, který Škoda Auto vyrábí v Mladé Boleslavi.| Zdroj: Škoda Auto
  • Elektromobil Škoda Enyaq, který Škoda Auto vyrábí v Mladé Boleslavi.
    Elektromobil Škoda Enyaq, který Škoda Auto vyrábí v Mladé Boleslavi.| Zdroj: Škoda Auto
  • Elektromobil Škoda Citigoe iV se montuje ve slovenském závodu v Bratislavě.
    Elektromobil Škoda Citigoe iV se montuje ve slovenském závodu v Bratislavě.| Zdroj: Škoda Auto
  • Elektromobil Škoda Citigoe iV se montuje ve slovenském závodu v Bratislavě.
    Elektromobil Škoda Citigoe iV se montuje ve slovenském závodu v Bratislavě.| Zdroj: Škoda Auto
  • Škoda Citigo iV, historicky první sériově vyráběný a prodávaný elektromobil Škody
    Škoda Citigo iV, historicky první sériově vyráběný a prodávaný elektromobil Škody| Zdroj: Škoda
Výroba Škody Karoq probíhá především v závodu v Kvasinách. Část vozů se však montuje ve slovenském závodu Volkswagenu v Bratislavě.
Elektromobil Škoda Enyaq, který Škoda Auto vyrábí v Mladé Boleslavi.
Elektromobil Škoda Enyaq, který Škoda Auto vyrábí v Mladé Boleslavi.
Elektromobil Škoda Enyaq, který Škoda Auto vyrábí v Mladé Boleslavi.
Elektromobil Škoda Citigoe iV se montuje ve slovenském závodu v Bratislavě.
Elektromobil Škoda Citigoe iV se montuje ve slovenském závodu v Bratislavě.
Škoda Citigo iV, historicky první sériově vyráběný a prodávaný elektromobil Škody