Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.|
Zdroj: Škoda Auto
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.|
Zdroj: acz
Prvotiní návrh Brazilce Pirese. Jeho vize v interní soutěži Škodovky zvítězila a následně byla designérským týmem rozpracována do finální podoby|
Zdroj: Škoda
Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.|
Zdroj: Škoda
Belgičan Luc Donckerwolk si fabii představoval hodně zakulaceně.|
Zdroj: Škoda
Návrh Václava Capoucha připomínal vajíčko.|
Zdroj: Škoda
Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.|
Zdroj: Škoda
Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.|
Zdroj: Škoda
Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.|
Zdroj: Škoda
Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia|
Zdroj: Škoda
Fabia po modelech Felicia a Octavia znamenala v září 1999 na frankfurtském autosalonu třetí novinku mladoboleslavské automobilky uvedenou do výroby od dubna 1991, kdy se Škoda stala součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.|
Zdroj: Škoda
Fabia po modelech Felicia a Octavia znamenala v září 1999 na frankfurtském autosalonu třetí novinku mladoboleslavské automobilky uvedenou do výroby od dubna 1991, kdy se Škoda stala součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.|
Zdroj: Škoda
Fabia po modelech Felicia a Octavia znamenala v září 1999 na frankfurtském autosalonu třetí novinku mladoboleslavské automobilky uvedenou do výroby od dubna 1991, kdy se Škoda stala součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia 1.4 pickup|
Zdroj: mobile.de
Škoda Fabia 1.4 pickup|
Zdroj: mobile.de
Škoda Fabia RS TDI|
Zdroj: autoscout24.ch
Škoda Fabia RS TDI|
Zdroj: autoscout24.ch
Škoda Fabia 1.4 pickup|
Zdroj: mobile.de
Škoda Fabia 1.4 pickup|
Zdroj: mobile.de
Škoda Fabia (2004)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Combi (2001)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (2004)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Combi UK (2001)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia WRC (2003)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia WRC (2003)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia RS (2003)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (1999)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (2. generace)|
Zdroj: Škoda
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.|
Zdroj: Škoda
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.|
Zdroj: Škoda
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.|
Zdroj: Škoda
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.|
Zdroj: Škoda
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.|
Zdroj: Škoda
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.|
Zdroj: Svět motorů
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.|
Zdroj: Svět motorů
Kritici označovali design druhé generace fabie za disproporční, neboť auto z určitých úhlů působilo příliš úzkým a vysokým dojmem|
Zdroj: auto.cz
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.|
Zdroj: Svět motorů
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.|
Zdroj: Škoda
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.|
Zdroj: acz
Pod vzhledem třetí generace, která se začala vyrábět na podzim 2014, se podepsal tehdejší šéfdesignér značky Škoda, Slovák Jozef Kabaň|
Zdroj: acz
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.|
Zdroj: acz
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.|
Zdroj: acz
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.|
Zdroj: acz
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.|
Zdroj: acz
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.|
Zdroj: acz
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.|
Zdroj: acz
Pod vzhledem třetí generace, která se začala vyrábět na podzim 2014, se podepsal tehdejší šéfdesignér značky Škoda, Slovák Jozef Kabaň|
Zdroj: acz
Pod vzhledem třetí generace, která se začala vyrábět na podzim 2014, se podepsal tehdejší šéfdesignér značky Škoda, Slovák Jozef Kabaň|
Zdroj: acz