GALERIE: Škoda představila novou Fabii. Je větší a má sportovní vzhled

3/65
Zavřít
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
    Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.| Zdroj: Škoda Auto
  • Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
    Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.| Zdroj: acz
  • Prvotiní návrh Brazilce Pirese. Jeho vize v interní soutěži Škodovky zvítězila a následně byla designérským týmem rozpracována do finální podoby
    Prvotiní návrh Brazilce Pirese. Jeho vize v interní soutěži Škodovky zvítězila a následně byla designérským týmem rozpracována do finální podoby| Zdroj: Škoda
  • Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.
    Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.| Zdroj: Škoda
  • Belgičan Luc Donckerwolk si fabii představoval hodně zakulaceně.
    Belgičan Luc Donckerwolk si fabii představoval hodně zakulaceně.| Zdroj: Škoda
  • Návrh Václava Capoucha připomínal vajíčko.
    Návrh Václava Capoucha připomínal vajíčko.| Zdroj: Škoda
  • Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.
    Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.| Zdroj: Škoda
  • Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.
    Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.| Zdroj: Škoda
  • Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.
    Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.| Zdroj: Škoda
  • Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.
    Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Škoda
  • Fabia po modelech Felicia a Octavia znamenala v září 1999 na frankfurtském autosalonu třetí novinku mladoboleslavské automobilky uvedenou do výroby od dubna 1991, kdy se Škoda stala součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.
    Fabia po modelech Felicia a Octavia znamenala v září 1999 na frankfurtském autosalonu třetí novinku mladoboleslavské automobilky uvedenou do výroby od dubna 1991, kdy se Škoda stala součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.| Zdroj: Škoda
  • Fabia po modelech Felicia a Octavia znamenala v září 1999 na frankfurtském autosalonu třetí novinku mladoboleslavské automobilky uvedenou do výroby od dubna 1991, kdy se Škoda stala součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.
    Fabia po modelech Felicia a Octavia znamenala v září 1999 na frankfurtském autosalonu třetí novinku mladoboleslavské automobilky uvedenou do výroby od dubna 1991, kdy se Škoda stala součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.| Zdroj: Škoda
  • Fabia po modelech Felicia a Octavia znamenala v září 1999 na frankfurtském autosalonu třetí novinku mladoboleslavské automobilky uvedenou do výroby od dubna 1991, kdy se Škoda stala součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.
    Fabia po modelech Felicia a Octavia znamenala v září 1999 na frankfurtském autosalonu třetí novinku mladoboleslavské automobilky uvedenou do výroby od dubna 1991, kdy se Škoda stala součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia 1.4 pickup
    Škoda Fabia 1.4 pickup| Zdroj: mobile.de
  • Škoda Fabia 1.4 pickup
    Škoda Fabia 1.4 pickup| Zdroj: mobile.de
  • Škoda Fabia RS TDI
    Škoda Fabia RS TDI| Zdroj: autoscout24.ch
  • Škoda Fabia RS TDI
    Škoda Fabia RS TDI| Zdroj: autoscout24.ch
  • Škoda Fabia 1.4 pickup
    Škoda Fabia 1.4 pickup| Zdroj: mobile.de
  • Škoda Fabia 1.4 pickup
    Škoda Fabia 1.4 pickup| Zdroj: mobile.de
  • Škoda Fabia (2004)
    Škoda Fabia (2004)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Combi (2001)
    Škoda Fabia Combi (2001)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (2004)
    Škoda Fabia (2004)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Combi UK (2001)
    Škoda Fabia Combi UK (2001)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia WRC (2003)
    Škoda Fabia WRC (2003)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia WRC (2003)
    Škoda Fabia WRC (2003)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia RS (2003)
    Škoda Fabia RS (2003)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (1999)
    Škoda Fabia (1999)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (2. generace)
    Škoda Fabia (2. generace)| Zdroj: Škoda
  • Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
    Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.| Zdroj: Škoda
  • Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
    Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.| Zdroj: Škoda
  • Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
    Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.| Zdroj: Škoda
  • Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
    Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.| Zdroj: Škoda
  • Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
    Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.| Zdroj: Škoda
  • Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
    Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.| Zdroj: Svět motorů
  • Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
    Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.| Zdroj: Svět motorů
  • Kritici označovali design druhé generace fabie za disproporční, neboť auto z určitých úhlů působilo příliš úzkým a vysokým dojmem
    Kritici označovali design druhé generace fabie za disproporční, neboť auto z určitých úhlů působilo příliš úzkým a vysokým dojmem| Zdroj: auto.cz
  • Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
    Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.| Zdroj: Svět motorů
  • Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
    Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.| Zdroj: Škoda
  • Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
    Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.| Zdroj: acz
  • Pod vzhledem třetí generace, která se začala vyrábět na podzim 2014, se podepsal tehdejší šéfdesignér značky Škoda, Slovák Jozef Kabaň
    Pod vzhledem třetí generace, která se začala vyrábět na podzim 2014, se podepsal tehdejší šéfdesignér značky Škoda, Slovák Jozef Kabaň| Zdroj: acz
  • Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
    Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.| Zdroj: acz
  • Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
    Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.| Zdroj: acz
  • Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
    Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.| Zdroj: acz
  • Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
    Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.| Zdroj: acz
  • Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
    Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.| Zdroj: acz
  • Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
    Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.| Zdroj: acz
  • Pod vzhledem třetí generace, která se začala vyrábět na podzim 2014, se podepsal tehdejší šéfdesignér značky Škoda, Slovák Jozef Kabaň
    Pod vzhledem třetí generace, která se začala vyrábět na podzim 2014, se podepsal tehdejší šéfdesignér značky Škoda, Slovák Jozef Kabaň| Zdroj: acz
  • Pod vzhledem třetí generace, která se začala vyrábět na podzim 2014, se podepsal tehdejší šéfdesignér značky Škoda, Slovák Jozef Kabaň
    Pod vzhledem třetí generace, která se začala vyrábět na podzim 2014, se podepsal tehdejší šéfdesignér značky Škoda, Slovák Jozef Kabaň| Zdroj: acz
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Celkem 22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvedla Škoda Auto na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu.
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
Prvotiní návrh Brazilce Pirese. Jeho vize v interní soutěži Škodovky zvítězila a následně byla designérským týmem rozpracována do finální podoby
Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.
Belgičan Luc Donckerwolk si fabii představoval hodně zakulaceně.
Návrh Václava Capoucha připomínal vajíčko.
Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.
Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.
Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.
Návrhy modelu Fabia z konce 90. let.
Škoda Fabia
Fabia po modelech Felicia a Octavia znamenala v září 1999 na frankfurtském autosalonu třetí novinku mladoboleslavské automobilky uvedenou do výroby od dubna 1991, kdy se Škoda stala součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.
Fabia po modelech Felicia a Octavia znamenala v září 1999 na frankfurtském autosalonu třetí novinku mladoboleslavské automobilky uvedenou do výroby od dubna 1991, kdy se Škoda stala součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.
Fabia po modelech Felicia a Octavia znamenala v září 1999 na frankfurtském autosalonu třetí novinku mladoboleslavské automobilky uvedenou do výroby od dubna 1991, kdy se Škoda stala součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.
Škoda Fabia 1.4 pickup
Škoda Fabia 1.4 pickup
Škoda Fabia RS TDI
Škoda Fabia RS TDI
Škoda Fabia 1.4 pickup
Škoda Fabia 1.4 pickup
Škoda Fabia (2004)
Škoda Fabia Combi (2001)
Škoda Fabia (2004)
Škoda Fabia Combi UK (2001)
Škoda Fabia WRC (2003)
Škoda Fabia WRC (2003)
Škoda Fabia RS (2003)
Škoda Fabia (1999)
Škoda Fabia (2. generace)
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
Kritici označovali design druhé generace fabie za disproporční, neboť auto z určitých úhlů působilo příliš úzkým a vysokým dojmem
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
Druhou generaci automobilka představila v březnu 2007 na ženevském autosalonu.
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
Pod vzhledem třetí generace, která se začala vyrábět na podzim 2014, se podepsal tehdejší šéfdesignér značky Škoda, Slovák Jozef Kabaň
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
Předchozí generace modelu Fabia třetí řady.
Pod vzhledem třetí generace, která se začala vyrábět na podzim 2014, se podepsal tehdejší šéfdesignér značky Škoda, Slovák Jozef Kabaň
Pod vzhledem třetí generace, která se začala vyrábět na podzim 2014, se podepsal tehdejší šéfdesignér značky Škoda, Slovák Jozef Kabaň