Založme v Česku podnik na obrněnce, vybízí německý Rheinmetall

5/7
Zavřít
  • Podvozky obrněného transportéru Lynx by se měly vyrábět v Maďarsku.
    Podvozky obrněného transportéru Lynx by se měly vyrábět v Maďarsku.| Zdroj: Rheinmetall
  • Německý obrněný transportér Lynx KF41 o hmotnosti 44 tun přepravuje osm pěšáků a tři členy posádky.
    Německý obrněný transportér Lynx KF41 o hmotnosti 44 tun přepravuje osm pěšáků a tři členy posádky.| Zdroj: Rheinmetall
  • Německý obrněný transportér Lynx KF41 o hmotnosti 44 tun přepravuje osm pěšáků a tři členy posádky.
    Německý obrněný transportér Lynx KF41 o hmotnosti 44 tun přepravuje osm pěšáků a tři členy posádky.| Zdroj: Rheinmetall
  • Podvozky obrněného transportéru Lynx by se měly vyrábět v Maďarsku. Na to by mohla navazovat výroba věží v Česku.
    Podvozky obrněného transportéru Lynx by se měly vyrábět v Maďarsku. Na to by mohla navazovat výroba věží v Česku.| Zdroj: Pavel Otto
  • Bojové vozidlo pěchoty 2, které dosluhuje v české armádě.
    Bojové vozidlo pěchoty 2, které dosluhuje v české armádě.| Zdroj: Jan Kouba
  • Transportér BVP-2, který dsluhuje v české armádě.
    Transportér BVP-2, který dsluhuje v české armádě.| Zdroj: ČTK
  • BVP-1, které má české armáda ve skladech pro případ mobilizace.
    BVP-1, které má české armáda ve skladech pro případ mobilizace.| Zdroj: profimedia.cz
Podvozky obrněného transportéru Lynx by se měly vyrábět v Maďarsku.
Německý obrněný transportér Lynx KF41 o hmotnosti 44 tun přepravuje osm pěšáků a tři členy posádky.
Německý obrněný transportér Lynx KF41 o hmotnosti 44 tun přepravuje osm pěšáků a tři členy posádky.
Podvozky obrněného transportéru Lynx by se měly vyrábět v Maďarsku. Na to by mohla navazovat výroba věží v Česku.
Bojové vozidlo pěchoty 2, které dosluhuje v české armádě.
Transportér BVP-2, který dsluhuje v české armádě.
BVP-1, které má české armáda ve skladech pro případ mobilizace.