Železniční výrobci i dopravci investují miliardy do „zelenějších“ pohonů

3/4
Zavřít
  • CZ Loko už nebude spoléhat výhradně na naftu.
    CZ Loko už nebude spoléhat výhradně na naftu.| Zdroj: CZ Loko
  • Orientuje se také na elektřinu ze sítě nebo z baterií.
    Orientuje se také na elektřinu ze sítě nebo z baterií.| Zdroj: CZ Loko
  • O alternativními pohony se zajímají také České dráhy.
    O alternativními pohony se zajímají také České dráhy.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Elektrifikovaná je v Česku asi třetina tratí, ale jezdí po nich zhruba 91 procent veškeré dopravy.
    Elektrifikovaná je v Česku asi třetina tratí, ale jezdí po nich zhruba 91 procent veškeré dopravy.| Zdroj: Michael Tomeš
CZ Loko už nebude spoléhat výhradně na naftu.
Orientuje se také na elektřinu ze sítě nebo z baterií.
O alternativními pohony se zajímají také České dráhy.
Elektrifikovaná je v Česku asi třetina tratí, ale jezdí po nich zhruba 91 procent veškeré dopravy.