Česko gigafactory chce, ale nemá na to odborníky. Šéfovat by museli Němci

5/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Případná gigafactory v Česku by si vyžádala obsazení tisíců míst.
    Případná gigafactory v Česku by si vyžádala obsazení tisíců míst.| Zdroj: Škoda
  • Šéf Škody Auto Thomas Schäfer i proto oznámil investice za téměř půl miliardy eur do vzdělávání.
    Šéf Škody Auto Thomas Schäfer i proto oznámil investice za téměř půl miliardy eur do vzdělávání.| Zdroj: škoda auto
  • Baterie pro elektromobily si chtějí automobilky vyrábět v Evropě.
    Baterie pro elektromobily si chtějí automobilky vyrábět v Evropě.| Zdroj: Škoda Auto
  • Člen představenstva Škoda Auto Martin Jahn očekává, že by případný nábor probíhal dlouhodobě a vyžádal by si i rekvalifikace pracovníků z uhelných regionů.
    Člen představenstva Škoda Auto Martin Jahn očekává, že by případný nábor probíhal dlouhodobě a vyžádal by si i rekvalifikace pracovníků z uhelných regionů.| Zdroj: ŠKODA AUTO
  • Ještě složitější úkol je najít kvalifikované odborníky do vývoje baterií. V této oblasti má nejen Česko, ale celá Evropa vážné personální nedostatky.
    Ještě složitější úkol je najít kvalifikované odborníky do vývoje baterií. V této oblasti má nejen Česko, ale celá Evropa vážné personální nedostatky.| Zdroj: Škoda Auto
  • Gigafactory švédské společnosti Northvolt
    Gigafactory švédské společnosti Northvolt| Zdroj: Northvolt/Facebook
Případná gigafactory v Česku by si vyžádala obsazení tisíců míst.
Šéf Škody Auto Thomas Schäfer i proto oznámil investice za téměř půl miliardy eur do vzdělávání.
Baterie pro elektromobily si chtějí automobilky vyrábět v Evropě.
Člen představenstva Škoda Auto Martin Jahn očekává, že by případný nábor probíhal dlouhodobě a vyžádal by si i rekvalifikace pracovníků z uhelných regionů.
Ještě složitější úkol je najít kvalifikované odborníky do vývoje baterií. V této oblasti má nejen Česko, ale celá Evropa vážné personální nedostatky.
Gigafactory švédské společnosti Northvolt