Propouštění i milionové ztráty. Krize Škody Auto doléhá na dodavatele

6/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zrod auta v továrně v Mladé Boleslavi.
    Zrod auta v továrně v Mladé Boleslavi.| Zdroj: Škoda Auto
  • Škoda Auto musela kvůli nedostatku komponentů výrazně omezit výrobu.
    Škoda Auto musela kvůli nedostatku komponentů výrazně omezit výrobu.| Zdroj: AutoRevue
  • Dopad pocítil mimo jiné i výrobce Faurecia
    Dopad pocítil mimo jiné i výrobce Faurecia| Zdroj: CTK
  • Stejně tak KES Vratimov, produkující kabely.
    Stejně tak KES Vratimov, produkující kabely.| Zdroj: ČTK
  • Výrobu musela v minulosti zastavit Toyota.
    Výrobu musela v minulosti zastavit Toyota.| Zdroj: ČTK/Vostárek Josef
  • Stejně tak i nošovický Hyundai.
    Stejně tak i nošovický Hyundai.| Zdroj: ČTK/Ožana Jaroslav
  • Výroba motorů v závodě Škody Auto
    Výroba motorů v závodě Škody Auto| Zdroj: Škoda Auto
  • Výroba aut v závodě Škody Auto
    Výroba aut v závodě Škody Auto| Zdroj: Škoda Auto
  • Takhle se vyrábí nové škodovky.
    Takhle se vyrábí nové škodovky.| Zdroj: Škoda Auto
  • Na montážní lince jsou za sebou vozy v pevném pořadí a projíždějí standardními pozicemi, na kterých jsou prováděny vždy pevně dané činnosti shodné pro vyráběný model.
    Na montážní lince jsou za sebou vozy v pevném pořadí a projíždějí standardními pozicemi, na kterých jsou prováděny vždy pevně dané činnosti shodné pro vyráběný model.| Zdroj: Škoda Auto
Zrod auta v továrně v Mladé Boleslavi.
Škoda Auto musela kvůli nedostatku komponentů výrazně omezit výrobu.
Dopad pocítil mimo jiné i výrobce Faurecia
Stejně tak KES Vratimov, produkující kabely.
Výrobu musela v minulosti zastavit Toyota.
Stejně tak i nošovický Hyundai.
Výroba motorů v závodě Škody Auto
Výroba aut v závodě Škody Auto
Takhle se vyrábí nové škodovky.
Na montážní lince jsou za sebou vozy v pevném pořadí a projíždějí standardními pozicemi, na kterých jsou prováděny vždy pevně dané činnosti shodné pro vyráběný model.