Kritické dva týdny končí. Škoda opět montuje Octavie, potíže ve výrobě však přetrvávají

4/8
Zavřít
  • Na montážní lince jsou za sebou vozy v pevném pořadí a projíždějí standardními pozicemi, na kterých jsou prováděny vždy pevně dané činnosti shodné pro vyráběný model.
    Na montážní lince jsou za sebou vozy v pevném pořadí a projíždějí standardními pozicemi, na kterých jsou prováděny vždy pevně dané činnosti shodné pro vyráběný model.| Zdroj: Škoda Auto
  • Zrod auta z jednotlivých dílů je fantastickou technickou podívanou, ve které má každý člověk i každý stroj své přesné místo.
    Zrod auta z jednotlivých dílů je fantastickou technickou podívanou, ve které má každý člověk i každý stroj své přesné místo.| Zdroj: Škoda Auto
  • Zrod auta v továrně v Mladé Boleslavi.
    Zrod auta v továrně v Mladé Boleslavi.| Zdroj: Škoda Auto
  • Takhle se vyrábí nové škodovky.
    Takhle se vyrábí nové škodovky.| Zdroj: Škoda Auto
  • Výroba aut v závodě Škody Auto
    Výroba aut v závodě Škody Auto| Zdroj: Škoda Auto
  • Výroba motorů v závodě Škody Auto
    Výroba motorů v závodě Škody Auto| Zdroj: Škoda Auto
  • Video placeholder
    Místo festivalu obří parkoviště. Na Škodovku doléhá čipová krize. Na hradeckém letišti čekají tisíce aut.| Zdroj: Petr Komberec
  • Video placeholder
    Společnost Škoda Auto v závodě ve Vrchlabí využívá chytrého manipulačního robota.| Zdroj: Škoda Auto
Na montážní lince jsou za sebou vozy v pevném pořadí a projíždějí standardními pozicemi, na kterých jsou prováděny vždy pevně dané činnosti shodné pro vyráběný model.
Zrod auta z jednotlivých dílů je fantastickou technickou podívanou, ve které má každý člověk i každý stroj své přesné místo.
Zrod auta v továrně v Mladé Boleslavi.
Takhle se vyrábí nové škodovky.
Výroba aut v závodě Škody Auto
Výroba motorů v závodě Škody Auto
Místo festivalu obří parkoviště. Na Škodovku doléhá čipová krize. Na hradeckém letišti čekají tisíce aut.
Společnost Škoda Auto v závodě ve Vrchlabí využívá chytrého manipulačního robota.