Rána pro českou ekonomiku. Škoda Auto vypíná linky a přechází na „nouzový režim“

6/8
Zavřít
  • Na montážní lince jsou za sebou vozy v pevném pořadí a projíždějí standardními pozicemi, na kterých jsou prováděny vždy pevně dané činnosti shodné pro vyráběný model.
    Na montážní lince jsou za sebou vozy v pevném pořadí a projíždějí standardními pozicemi, na kterých jsou prováděny vždy pevně dané činnosti shodné pro vyráběný model.| Zdroj: Škoda Auto
  • Výroba Škody Enyaq
    Výroba Škody Enyaq| Zdroj: Škoda Auto
  • Výroba motorů v závodě Škody Auto
    Výroba motorů v závodě Škody Auto| Zdroj: Škoda Auto
  • Výroba aut v závodě Škody Auto
    Výroba aut v závodě Škody Auto| Zdroj: Škoda Auto
  • Takhle se vyrábějí nové škodovky.
    Takhle se vyrábějí nové škodovky.| Zdroj: Škoda Auto
  • Zrod auta v továrně v Mladé Boleslavi
    Zrod auta v továrně v Mladé Boleslavi| Zdroj: Škoda Auto
  • Zrod auta z jednotlivých dílů je fantastickou technickou podívanou, ve které má každý člověk i každý stroj své přesné místo.
    Zrod auta z jednotlivých dílů je fantastickou technickou podívanou, ve které má každý člověk i každý stroj své přesné místo.| Zdroj: Škoda Auto
  • Nové škodovky v továrně v Mladé Boleslavi
    Nové škodovky v továrně v Mladé Boleslavi| Zdroj: Reuters
Na montážní lince jsou za sebou vozy v pevném pořadí a projíždějí standardními pozicemi, na kterých jsou prováděny vždy pevně dané činnosti shodné pro vyráběný model.
Výroba Škody Enyaq
Výroba motorů v závodě Škody Auto
Výroba aut v závodě Škody Auto
Takhle se vyrábějí nové škodovky.
Zrod auta v továrně v Mladé Boleslavi
Zrod auta z jednotlivých dílů je fantastickou technickou podívanou, ve které má každý člověk i každý stroj své přesné místo.
Nové škodovky v továrně v Mladé Boleslavi