Rusko opouštějí další české firmy. Strojírny ŽĎAS musely pozastavit miliardovou zakázku

4/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • České strojírenské podniky pokračují v úprku z ruského trhu. Nutí je k tomu sankce i riziko ztráty reputace. Nejistou budoucnost má i jedna z největších novodobých exportních zakázek do Ruska, na které roky pracovala společnost ŽĎAS.
    České strojírenské podniky pokračují v úprku z ruského trhu. Nutí je k tomu sankce i riziko ztráty reputace. Nejistou budoucnost má i jedna z největších novodobých exportních zakázek do Ruska, na které roky pracovala společnost ŽĎAS.| Zdroj: Mlada fronta
  • Společnost ŽDAS, výrobce převodovek Wikov, užv Rusku zastavil výrobu ve své továrně a do země nic nevyváží.
    Společnost ŽDAS, výrobce převodovek Wikov, užv Rusku zastavil výrobu ve své továrně a do země nic nevyváží.| Zdroj: CTK - David Tanecek
  • Společnost Kovosvit, která má ruského vlastníka a před válkou hlásila, že v Rusku má nasmlouvané kontrakty za 400 milionů, se úspěšně přeorientovala na jiné trhy. Starosti ji ovšem dělá cashflow.
    Společnost Kovosvit, která má ruského vlastníka a před válkou hlásila, že v Rusku má nasmlouvané kontrakty za 400 milionů, se úspěšně přeorientovala na jiné trhy. Starosti ji ovšem dělá cashflow.| Zdroj: ctk
  • Mnohem obecněji už mluví Škoda Transportation, která v Rusku spoluvlastní dva výrobní závody kolejových vozidel – Vagonmaš a ​​​​SINARA - ŠKODA.
    Mnohem obecněji už mluví Škoda Transportation, která v Rusku spoluvlastní dva výrobní závody kolejových vozidel – Vagonmaš a ​​​​SINARA - ŠKODA.| Zdroj: Profimedia.cz
České strojírenské podniky pokračují v úprku z ruského trhu. Nutí je k tomu sankce i riziko ztráty reputace. Nejistou budoucnost má i jedna z největších novodobých exportních zakázek do Ruska, na které roky pracovala společnost ŽĎAS.
Společnost ŽDAS, výrobce převodovek Wikov, užv Rusku zastavil výrobu ve své továrně a do země nic nevyváží.
Společnost Kovosvit, která má ruského vlastníka a před válkou hlásila, že v Rusku má nasmlouvané kontrakty za 400 milionů, se úspěšně přeorientovala na jiné trhy. Starosti ji ovšem dělá cashflow.
Mnohem obecněji už mluví Škoda Transportation, která v Rusku spoluvlastní dva výrobní závody kolejových vozidel – Vagonmaš a ​​​​SINARA - ŠKODA.