Čínský bateriový král CATL pohání vozy Škody i Tesly. Má však problém: soustředil příliš moci
5
/
15
Přehled fotografií
Zavřít
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Profimedia
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Profimedia
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Profimedia
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Profimedia
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Profimedia
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Profimedia
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Profimedia
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Profimedia
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Profimedia
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Profimedia
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Škoda Auto
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Škoda Auto
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Škoda Auto
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Škoda Auto
Výroba bateriových článků v čísnkém gigantu CATL
|
Zdroj: Škoda Auto
Zavřít