Rozbijeme duopol Airbus-Boeing, hlásá čínský Comac. Obří investice chce zúročit hlavně doma

1/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Čína vyráží do boje proti Airbusu a Boeingu.
    Čína vyráží do boje proti Airbusu a Boeingu.| Zdroj: Profimedia
  • Se strojem C919 chce uspět hlavně doma.
    Se strojem C919 chce uspět hlavně doma.| Zdroj: Profimedia
  • Boeing odhaduje, že čínské aerolinky budou do roku 2041 potřebovat 8485 nových letadel pro osobní i nákladní dopravu.
    Boeing odhaduje, že čínské aerolinky budou do roku 2041 potřebovat 8485 nových letadel pro osobní i nákladní dopravu.| Zdroj: Profimedia
  • Poradenská společnost Cirium však předpokládá, že by šanghajský Comac s letadly C919 mohl obstarat asi čtrnáct procent všech dodávek nových letadel čínským zákazníkům do roku 2040.
    Poradenská společnost Cirium však předpokládá, že by šanghajský Comac s letadly C919 mohl obstarat asi čtrnáct procent všech dodávek nových letadel čínským zákazníkům do roku 2040.| Zdroj: Profimedia
Čína vyráží do boje proti Airbusu a Boeingu.
Se strojem C919 chce uspět hlavně doma.
Boeing odhaduje, že čínské aerolinky budou do roku 2041 potřebovat 8485 nových letadel pro osobní i nákladní dopravu.
Poradenská společnost Cirium však předpokládá, že by šanghajský Comac s letadly C919 mohl obstarat asi čtrnáct procent všech dodávek nových letadel čínským zákazníkům do roku 2040.