Drahé elektromobily, tenčící se hotovost a chabé prodeje. Tlak na zdražující Volkswagen sílí

1/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Německý kolos čelí setrvalému poklesu dodaných vozů. Loni jich ubylo o dalších sedm procent na 8,3 milionu.
    Německý kolos čelí setrvalému poklesu dodaných vozů. Loni jich ubylo o dalších sedm procent na 8,3 milionu.| Zdroj: Volkswagen
  • Šéf Volkswagenu Oliver Blume uvádí, že rok 2023 bude pro koncern klíčový.
    Šéf Volkswagenu Oliver Blume uvádí, že rok 2023 bude pro koncern klíčový.| Zdroj: Reuters
  • Navzdory tenčícím se prodejům Volkswagen vykázal růst čistého zisku o 2,6 procenta.
    Navzdory tenčícím se prodejům Volkswagen vykázal růst čistého zisku o 2,6 procenta.| Zdroj: profimedia.cz
  • Takhle to vypadá ve vznikající gigafactory Volkswagenu v Salzgitteru. Podobných továren na baterie má rychle přibývat.
    Takhle to vypadá ve vznikající gigafactory Volkswagenu v Salzgitteru. Podobných továren na baterie má rychle přibývat.| Zdroj: Jiří Liebreich
  • Koncern zveřejnil nový pětiletý investiční plán. Do roku 2027 počítá s investicemi ve výši zhruba 180 miliard eur.
    Koncern zveřejnil nový pětiletý investiční plán. Do roku 2027 počítá s investicemi ve výši zhruba 180 miliard eur.| Zdroj: Volkswagen
Německý kolos čelí setrvalému poklesu dodaných vozů. Loni jich ubylo o dalších sedm procent na 8,3 milionu.
Šéf Volkswagenu Oliver Blume uvádí, že rok 2023 bude pro koncern klíčový.
Navzdory tenčícím se prodejům Volkswagen vykázal růst čistého zisku o 2,6 procenta.
Takhle to vypadá ve vznikající gigafactory Volkswagenu v Salzgitteru. Podobných továren na baterie má rychle přibývat.
Koncern zveřejnil nový pětiletý investiční plán. Do roku 2027 počítá s investicemi ve výši zhruba 180 miliard eur.