Návrat větroňů Blaník: chystá se obnovení výroby i nový model

1/20
Zavřít
  • Kluzák L-13 Blaník
    Kluzák L-13 Blaník| Zdroj: Aleksander Markin, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
  • Návštěvníka v sídle Blanik Aircraft vítá prozrazující, že dříve zde sídlil Vojenský opravárenský podnik
    Návštěvníka v sídle Blanik Aircraft vítá prozrazující, že dříve zde sídlil Vojenský opravárenský podnik| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Kluzák L-13 Blaník
    Kluzák L-13 Blaník| Zdroj: Aleksander Markin, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
  • Ředitel Blanik Aircraft Václav Křížek
    Ředitel Blanik Aircraft Václav Křížek| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Kluzák L-13 Blaník
    Kluzák L-13 Blaník| Zdroj: Aleksander Markin, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
  • Blanik Aircraft se podařilo z Kunovic získat téměř všechny výrobní přípravky
    Blanik Aircraft se podařilo z Kunovic získat téměř všechny výrobní přípravky| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Kluzák L-13 Blaník
    Kluzák L-13 Blaník| Zdroj: Aleksander Markin, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
  • Budoucí výrobní hala Blanik Aircraft v hangáru na přerovském letišti
    Budoucí výrobní hala Blanik Aircraft v hangáru na přerovském letišti| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Kluzák L-13 Blaník
    Kluzák L-13 Blaník| Zdroj: Aleksander Markin, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
  • Tady se vyrábí trupy českých větroňů
    Tady se vyrábí trupy českých větroňů| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Na Blanících létá známá slovenská akrobatická skupina Očovskí bačovia
    Na Blanících létá známá slovenská akrobatická skupina Očovskí bačovia| Zdroj: Josef Vybiral, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
  • Rozestavěné křídlo pro L-23
    Rozestavěné křídlo pro L-23| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Na Blanících létá známá slovenská akrobatická skupina Očovskí bačovia
    Na Blanících létá známá slovenská akrobatická skupina Očovskí bačovia| Zdroj: Josef Vybiral, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
  • Servisní středisko pro blaníky je nejblíže své finální podobě
    Servisní středisko pro blaníky je nejblíže své finální podobě| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Servisní středisko pro blaníky je nejblíže své finální podobě
    Servisní středisko pro blaníky je nejblíže své finální podobě| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Výrobní hala Blanik Aircraft
    Výrobní hala Blanik Aircraft| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Památka na to, že se v hangáru dříve opravovaly bitevníku Su-22, v novém domově blaníků asi zůstane
    Památka na to, že se v hangáru dříve opravovaly bitevníku Su-22, v novém domově blaníků asi zůstane| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Výrobní hala Blanik Aircraft
    Výrobní hala Blanik Aircraft| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Trup větroně L-23
    Trup větroně L-23| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Výrobní hala Blanik Aircraft
    Výrobní hala Blanik Aircraft| Zdroj: Stepan Bruner, E15
Kluzák L-13 Blaník
Návštěvníka v sídle Blanik Aircraft vítá prozrazující, že dříve zde sídlil Vojenský opravárenský podnik
Kluzák L-13 Blaník
Ředitel Blanik Aircraft Václav Křížek
Kluzák L-13 Blaník
Blanik Aircraft se podařilo z Kunovic získat téměř všechny výrobní přípravky
Kluzák L-13 Blaník
Budoucí výrobní hala Blanik Aircraft v hangáru na přerovském letišti
Kluzák L-13 Blaník
Tady se vyrábí trupy českých větroňů
Na Blanících létá známá slovenská akrobatická skupina Očovskí bačovia
Rozestavěné křídlo pro L-23
Na Blanících létá známá slovenská akrobatická skupina Očovskí bačovia
Servisní středisko pro blaníky je nejblíže své finální podobě
Servisní středisko pro blaníky je nejblíže své finální podobě
Výrobní hala Blanik Aircraft
Památka na to, že se v hangáru dříve opravovaly bitevníku Su-22, v novém domově blaníků asi zůstane
Výrobní hala Blanik Aircraft
Trup větroně L-23
Výrobní hala Blanik Aircraft