Návrat větroňů Blaník: chystá se obnovení výroby i nový model
4
/
20
Přehled fotografií
Zavřít
Kluzák L-13 Blaník
|
Zdroj: Aleksander Markin, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
Návštěvníka v sídle Blanik Aircraft vítá prozrazující, že dříve zde sídlil Vojenský opravárenský podnik
|
Zdroj: Stepan Bruner, E15
Kluzák L-13 Blaník
|
Zdroj: Aleksander Markin, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
Ředitel Blanik Aircraft Václav Křížek
|
Zdroj: Stepan Bruner, E15
Kluzák L-13 Blaník
|
Zdroj: Aleksander Markin, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
Blanik Aircraft se podařilo z Kunovic získat téměř všechny výrobní přípravky
|
Zdroj: Stepan Bruner, E15
Kluzák L-13 Blaník
|
Zdroj: Aleksander Markin, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
Budoucí výrobní hala Blanik Aircraft v hangáru na přerovském letišti
|
Zdroj: Stepan Bruner, E15
Kluzák L-13 Blaník
|
Zdroj: Aleksander Markin, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
Tady se vyrábí trupy českých větroňů
|
Zdroj: Stepan Bruner, E15
Na Blanících létá známá slovenská akrobatická skupina Očovskí bačovia
|
Zdroj: Josef Vybiral, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
Rozestavěné křídlo pro L-23
|
Zdroj: Stepan Bruner, E15
Na Blanících létá známá slovenská akrobatická skupina Očovskí bačovia
|
Zdroj: Josef Vybiral, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)
Servisní středisko pro blaníky je nejblíže své finální podobě
|
Zdroj: Stepan Bruner, E15
Servisní středisko pro blaníky je nejblíže své finální podobě
|
Zdroj: Stepan Bruner, E15
Výrobní hala Blanik Aircraft
|
Zdroj: Stepan Bruner, E15
Památka na to, že se v hangáru dříve opravovaly bitevníku Su-22, v novém domově blaníků asi zůstane
|
Zdroj: Stepan Bruner, E15
Výrobní hala Blanik Aircraft
|
Zdroj: Stepan Bruner, E15
Trup větroně L-23
|
Zdroj: Stepan Bruner, E15
Výrobní hala Blanik Aircraft
|
Zdroj: Stepan Bruner, E15
Zavřít