Na železniční trať v České republice vyjel 15. ledna poprvé osobní vlak tažený lokomotivou na zemní plyn (CNG). Lokomotiva je schopna na jedno naplnění urazit údajně až 1500 kilometrů. Záleží ovšem na profilu trati a hmotnosti samotného vlaku. Ten bude mít mezi Opavou a Hlučínem převážně čtyři vagony.|
Zdroj: CTK
Na železniční trať v České republice vyjel 15. ledna poprvé osobní vlak tažený lokomotivou na zemní plyn (CNG). Lokomotiva je schopna na jedno naplnění urazit údajně až 1500 kilometrů. Záleží ovšem na profilu trati a hmotnosti samotného vlaku. Ten bude mít mezi Opavou a Hlučínem převážně čtyři vagony.|
Zdroj: CTK
Na železniční trať v České republice vyjel 15. ledna poprvé osobní vlak tažený lokomotivou na zemní plyn (CNG). Lokomotiva je schopna na jedno naplnění urazit údajně až 1500 kilometrů. Záleží ovšem na profilu trati a hmotnosti samotného vlaku. Ten bude mít mezi Opavou a Hlučínem převážně čtyři vagony.|
Zdroj: CTK
Na železniční trať v České republice vyjel 15. ledna poprvé osobní vlak tažený lokomotivou na zemní plyn (CNG). Lokomotiva je schopna na jedno naplnění urazit údajně až 1500 kilometrů. Záleží ovšem na profilu trati a hmotnosti samotného vlaku. Ten bude mít mezi Opavou a Hlučínem převážně čtyři vagony.|
Zdroj: CTK
Na železniční trať v České republice vyjel 15. ledna poprvé osobní vlak tažený lokomotivou na zemní plyn (CNG). Lokomotiva je schopna na jedno naplnění urazit údajně až 1500 kilometrů. Záleží ovšem na profilu trati a hmotnosti samotného vlaku. Ten bude mít mezi Opavou a Hlučínem převážně čtyři vagony.|
Zdroj: CTK
Na železniční trať v České republice vyjel 15. ledna poprvé osobní vlak tažený lokomotivou na zemní plyn (CNG). Lokomotiva je schopna na jedno naplnění urazit údajně až 1500 kilometrů. Záleží ovšem na profilu trati a hmotnosti samotného vlaku. Ten bude mít mezi Opavou a Hlučínem převážně čtyři vagony.|
Zdroj: CTK
Na železniční trať v České republice vyjel 15. ledna poprvé osobní vlak tažený lokomotivou na zemní plyn (CNG). Lokomotiva je schopna na jedno naplnění urazit údajně až 1500 kilometrů. Záleží ovšem na profilu trati a hmotnosti samotného vlaku. Ten bude mít mezi Opavou a Hlučínem převážně čtyři vagony.|
Zdroj: CTK
Na železniční trať v České republice vyjel 15. ledna poprvé osobní vlak tažený lokomotivou na zemní plyn (CNG). Lokomotiva je schopna na jedno naplnění urazit údajně až 1500 kilometrů. Záleží ovšem na profilu trati a hmotnosti samotného vlaku. Ten bude mít mezi Opavou a Hlučínem převážně čtyři vagony.|
Zdroj: CTK
Na železniční trať v České republice vyjel 15. ledna poprvé osobní vlak tažený lokomotivou na zemní plyn (CNG). Lokomotiva je schopna na jedno naplnění urazit údajně až 1500 kilometrů. Záleží ovšem na profilu trati a hmotnosti samotného vlaku. Ten bude mít mezi Opavou a Hlučínem převážně čtyři vagony.|
Zdroj: CTK