Nejdelší tramvaj na světě je z Plzně. Měří téměř šedesát metrů

4/9
Zavřít
  • Škoda ForCity Smart 38T. V úpravě pro RNT jde vlastně o nový model.
    Škoda ForCity Smart 38T. V úpravě pro RNT jde vlastně o nový model.| Zdroj: Živě.cz
  • Nejdelší tramvaj na světě z boku.
    Nejdelší tramvaj na světě z boku.| Zdroj: Živě.cz
  • Pohled do kabiny strojvedoucího.
    Pohled do kabiny strojvedoucího.| Zdroj: Živě.cz
  • Pohled do kabiny strojvedoucího.
    Pohled do kabiny strojvedoucího.| Zdroj: Živě.cz
  • Finální podoba škodováckého RNV.
    Finální podoba škodováckého RNV.| Zdroj: rnv GmbH
  • Z toho důvodu je u „harmoniky“ v sloupku skrytý řídící panel.
    Z toho důvodu je u „harmoniky“ v sloupku skrytý řídící panel.| Zdroj: Živě.cz
  • Tady vidíte jeden vyklopený a vlevo na druhém segmentu je druhý v zavřeném stavu. |
    Tady vidíte jeden vyklopený a vlevo na druhém segmentu je druhý v zavřeném stavu. || Zdroj: Živě.cz
  • Pochopitelně jde pouze o základní ovládací prvky, ale mají stejné rozložení jako v kabině strojvedoucího.
    Pochopitelně jde pouze o základní ovládací prvky, ale mají stejné rozložení jako v kabině strojvedoucího.| Zdroj: Živě.cz
  • Tohle je jiná souprava, ale fotky pěkně ukazují, jak jsou jednotlivé tramvajové segmenty spojené pod podlahou.
    Tohle je jiná souprava, ale fotky pěkně ukazují, jak jsou jednotlivé tramvajové segmenty spojené pod podlahou.| Zdroj: Živě.cz
Škoda ForCity Smart 38T. V úpravě pro RNT jde vlastně o nový model.
Nejdelší tramvaj na světě z boku.
Pohled do kabiny strojvedoucího.
Pohled do kabiny strojvedoucího.
Finální podoba škodováckého RNV.
Z toho důvodu je u „harmoniky“ v sloupku skrytý řídící panel.
Tady vidíte jeden vyklopený a vlevo na druhém segmentu je druhý v zavřeném stavu. |
Pochopitelně jde pouze o základní ovládací prvky, ale mají stejné rozložení jako v kabině strojvedoucího.
Tohle je jiná souprava, ale fotky pěkně ukazují, jak jsou jednotlivé tramvajové segmenty spojené pod podlahou.