Poslední Tatra 815, která po 43 letech sjela z pásu kopřivnické automobily, a šéfkonstruktér Radomír Smolka.|
Zdroj: Blesk:Karel Janeček
Poslední vůz řady Tatra 815-2 Terra bude sloužit hasičům. |
Zdroj: Blesk:Karel Janeček
Poslední vůz řady Tatra 815-2 Terra bude sloužit hasičům. |
Zdroj: Blesk:Karel Janeček
Tatra 815-2 Terra|
Zdroj: Profimedia.cz
Tatra 815-2 Terra|
Zdroj: Profimedia.cz
Montážní linka nákladních automobilů typu Tatra 815-2.|
Zdroj: Profimedia.cz
Hasičský vůz Tatra 815-7 Force.|
Zdroj: Profimedia.cz
Vodní stříkač Tatra 815-7 Force 4x4.|
Zdroj: Profimedia.cz
Tatra 815-2 pro údržbu silnic|
Zdroj: Profimedia.cz
Tatra 815-7 FORCE 6x6 valník.|
Zdroj: Profimedia.cz
Soutěž autoveteránů 53. Mezinárodní Tatra veterán rallye Beskydy.|
Zdroj: Profimedia.cz
Muzeum nákladních automobilů Tatra. Vlevo vítězná Tatra 815 z Rallye Paříž-Dakar 1988.|
Zdroj: Profimedia.cz
Muzeum nákladních automobilů Tatra. Vlevo vítězná Tatra 815 z Rallye Paříž-Dakar 1988.|
Zdroj: Profimedia.cz
Český pilot Tomáš Tomeček z Letka Racing Teamu testoval 5. listopadu 2010 v písečném terénu u slovenské Senice závodní vůz Tatra 815 Dakar.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Montážní linka v Kopřivnické Tatře.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Tatra Force T 815-7.|
Zdroj: Profimedia.cz
Dakar 2013.|
Zdroj: Profimedia.cz
Slavnostní start expedice Sen o Dakaru s Karlem Lopraisem.|
Zdroj: Profimedia.cz