Boeingu se nedaří prodávat největší model, nabízí dokonce výkup protiúčtem
3
/
17
Přehled fotografií
Zavřít
747-8 nepatří ani zdaleka mezi nejvyšší letouny, přesto na výšku měří téměř 20 metrů
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
Takový nástupní můstek je u Boeingu 747 k vidění zřídka, obvyklejší jsou nástupní mosty
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
Jeden ze čtyř motorů General Electric GEnx
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
Vnitřní průměr motorů přesahuje 2,6 metru, vnější činí 322 centimetrů
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
každý z motorů váží 5,6 tuny
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
Na zemi se přísun energie pro obří letoun stará skromně vypadající agregát
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
nákladový prostor se oproti staršímu typu 747-400 zvětšil o 26 procent
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
Na letišti letadlo proti pohybu zajišťují podobné zarážky
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
Z očí do "očí"
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
Boeing 747-8 budí pozornost na letišti v Düsseldorfu, kam dorazil poprvé
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
Do Boeingu Lufthansy se vejde 362 cestujících
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
První třída v přídi Boeingu 747-8
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
Interiér Boeingu 747-8. Lufthansa rozšiřuje ve všech svých letadlech prví a Business (na snímku) třídu
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
Les tlačítek na stropu pilotní kabiny
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
Rozpětí křídel Boeingu 747-8 dosahuje 68,5 metru, což je mezi obřími letouny poměrně malá hodnota
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
747-8 si zachovává stejnou konfuguraci podvozku jako předchozí verze
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
Napájení letadla podruhé, v pozadí výstavba nového terminálu na mnichovském letišti
|
Zdroj: E15 Stepan Bruner
Zavřít