Italové nestíhají opravu Hlavního nádraží, potřebují další dva roky

1/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ocelová střecha pražského hlavního nádraží
    Ocelová střecha pražského hlavního nádraží| Zdroj: Jan Hrouda, Euro
  • Ocelová střecha pražského hlavního nádraží
    Ocelová střecha pražského hlavního nádraží| Zdroj: Jan Hrouda, Euro
  • Ocelová střecha pražského hlavního nádraží před rekonstrukcí
    Ocelová střecha pražského hlavního nádraží před rekonstrukcí| Zdroj: Michael Tomes, E15
  • Ocelová střecha pražského hlavního nádraží před rekonstrukcí, railjet, ÖBB
    Ocelová střecha pražského hlavního nádraží před rekonstrukcí, railjet, ÖBB| Zdroj: Michael Tomes, E15
  • Ocelová střecha pražského hlavního nádraží před rekonstrukcí
    Ocelová střecha pražského hlavního nádraží před rekonstrukcí| Zdroj: Michael Tomes, E15
  • Kolejiště hlavního nádraží zastřešují prosklené ocelové obloukové konstrukce o rozpětí 33,3 metru a výšce osmnáct metrů. Pod nimi leží nástupiště číslo 1 až 4
    Kolejiště hlavního nádraží zastřešují prosklené ocelové obloukové konstrukce o rozpětí 33,3 metru a výšce osmnáct metrů. Pod nimi leží nástupiště číslo 1 až 4| Zdroj: Michal Tomes
  • Hlavní nádraží v Praze
    Hlavní nádraží v Praze| Zdroj: Honza Groh, Wikimedia Commons
Ocelová střecha pražského hlavního nádraží
Ocelová střecha pražského hlavního nádraží
Ocelová střecha pražského hlavního nádraží před rekonstrukcí
Ocelová střecha pražského hlavního nádraží před rekonstrukcí, railjet, ÖBB
Ocelová střecha pražského hlavního nádraží před rekonstrukcí
Kolejiště hlavního nádraží zastřešují prosklené ocelové obloukové konstrukce o rozpětí 33,3 metru a výšce osmnáct metrů. Pod nimi leží nástupiště číslo 1 až 4
Hlavní nádraží v Praze