Stát trápí stavbaře. Objem zadaných zakázek se výrazně ztenčil

6/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Loni úřady zadaly stavební zakázky za 92 miliard korun. Meziročně je to propad o více než dvacet procent, vyplývá z průzkumu společnosti CEEc Research. (ilustrační foto)
    Loni úřady zadaly stavební zakázky za 92 miliard korun. Meziročně je to propad o více než dvacet procent, vyplývá z průzkumu společnosti CEEc Research. (ilustrační foto)| Zdroj: Strabag Rail
  • Stavbařům přitom nepomáhá ani fakt, že počet vyhlášených tendrů loni naopak vyskočil na 174 miliard korun. To je za posledních pět let rekord. (ilustrační foto)
    Stavbařům přitom nepomáhá ani fakt, že počet vyhlášených tendrů loni naopak vyskočil na 174 miliard korun. To je za posledních pět let rekord. (ilustrační foto)| Zdroj: GJW-Praha (člen Skupiny EUROVIA CS)
  • Vypsané zakázky podle Svazu podnikatelů ve stavebnictví nemají stavební povolení a není proto jasné, kdy se bude moci kopnout do země. (ilustrační foto)
    Vypsané zakázky podle Svazu podnikatelů ve stavebnictví nemají stavební povolení a není proto jasné, kdy se bude moci kopnout do země. (ilustrační foto)| Zdroj: Michael Tomeš_E15
  • Stavební firmy jsou v této situaci podobně jako v krizi znovu soutěžit i s cenami, které jim sotva pokryjí náklady. (ilustrační foto)
    Stavební firmy jsou v této situaci podobně jako v krizi znovu soutěžit i s cenami, které jim sotva pokryjí náklady. (ilustrační foto)| Zdroj: Skanska
  • Areál bývalého strojírenského podniku ČKD v Praze-Vysočanech se v režii developera AFI Europe mění na nové byty a kanceláře. Spíše než soukromé zakázky ale stavební podniky živí veřejný sektor.
    Areál bývalého strojírenského podniku ČKD v Praze-Vysočanech se v režii developera AFI Europe mění na nové byty a kanceláře. Spíše než soukromé zakázky ale stavební podniky živí veřejný sektor.| Zdroj: Michael Tomeš_E15
  • Dostavba dálnice D11 u Hradce Králové
    Dostavba dálnice D11 u Hradce Králové| Zdroj: ŘSD
  • Stavba dálnice D3 u Velesí nad Lužnicí
    Stavba dálnice D3 u Velesí nad Lužnicí| Zdroj: ŘSD
  • Stavba dálnice D4 u Příbrami
    Stavba dálnice D4 u Příbrami| Zdroj: ŘSD
  • Dostavba dálnice D11 u Hradce Králové
    Dostavba dálnice D11 u Hradce Králové| Zdroj: ŘSD
  • Stavba dálnice D4 u Příbrami
    Stavba dálnice D4 u Příbrami| Zdroj: ŘSD
Loni úřady zadaly stavební zakázky za 92 miliard korun. Meziročně je to propad o více než dvacet procent, vyplývá z průzkumu společnosti CEEc Research. (ilustrační foto)
Stavbařům přitom nepomáhá ani fakt, že počet vyhlášených tendrů loni naopak vyskočil na 174 miliard korun. To je za posledních pět let rekord. (ilustrační foto)
Vypsané zakázky podle Svazu podnikatelů ve stavebnictví nemají stavební povolení a není proto jasné, kdy se bude moci kopnout do země. (ilustrační foto)
Stavební firmy jsou v této situaci podobně jako v krizi znovu soutěžit i s cenami, které jim sotva pokryjí náklady. (ilustrační foto)
Areál bývalého strojírenského podniku ČKD v Praze-Vysočanech se v režii developera AFI Europe mění na nové byty a kanceláře. Spíše než soukromé zakázky ale stavební podniky živí veřejný sektor.
Dostavba dálnice D11 u Hradce Králové
Stavba dálnice D3 u Velesí nad Lužnicí
Stavba dálnice D4 u Příbrami
Dostavba dálnice D11 u Hradce Králové
Stavba dálnice D4 u Příbrami