Praha dosud proplatila za stavbu Blanky 37 miliard

1/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Tunel Blanka
    Tunel Blanka| Zdroj: ctk
  • Nejviditelnější a největší z nich je tunel Blanka. Tato důležitá, i když zejména ekologickými aktivisty kritizovaná součást městského okruhu se začala stavět v roce 2007, stát měla zhruba 25 miliard a řidiči jí již měli používat. Dnes to ale vypadá, že auta tunelem projedou až v roce 2014 a přijde nejméně na 36 miliard korun. Za úspěch je nicméně možné považovat to, že město tunel staví ze svého rozpočtu, bez přispění státu, podobně jako prodloužení trasy A pražského metra.
    Nejviditelnější a největší z nich je tunel Blanka. Tato důležitá, i když zejména ekologickými aktivisty kritizovaná součást městského okruhu se začala stavět v roce 2007, stát měla zhruba 25 miliard a řidiči jí již měli používat. Dnes to ale vypadá, že auta tunelem projedou až v roce 2014 a přijde nejméně na 36 miliard korun. Za úspěch je nicméně možné považovat to, že město tunel staví ze svého rozpočtu, bez přispění státu, podobně jako prodloužení trasy A pražského metra.| Zdroj: E15
  • Mapa tunelu Blanka
    Mapa tunelu Blanka
  • Kabely v tunelu Blanka
    Kabely v tunelu Blanka| Zdroj: ctk
  • Jak vysvětlit řidičům, že tenhle obrázek bude ve spojení s tunelem Blanka znamenat ještě dlouho naprosté sci-fi?
    Jak vysvětlit řidičům, že tenhle obrázek bude ve spojení s tunelem Blanka znamenat ještě dlouho naprosté sci-fi?| Zdroj: Repro Strategie (Martin Pinkas)
  • Tunel Blanka (ilustrační foto)
    Tunel Blanka (ilustrační foto)| Zdroj: CC BY-SA 3.0: Honza Groh via Wikimedia
  • Metrostav zabednil vstupy do komplexu tunelů Blanka
    Metrostav zabednil vstupy do komplexu tunelů Blanka| Zdroj: ctk
Tunel Blanka
Nejviditelnější a největší z nich je tunel Blanka. Tato důležitá, i když zejména ekologickými aktivisty kritizovaná součást městského okruhu se začala stavět v roce 2007, stát měla zhruba 25 miliard a řidiči jí již měli používat. Dnes to ale vypadá, že auta tunelem projedou až v roce 2014 a přijde nejméně na 36 miliard korun. Za úspěch je nicméně možné považovat to, že město tunel staví ze svého rozpočtu, bez přispění státu, podobně jako prodloužení trasy A pražského metra.
Mapa tunelu Blanka
Kabely v tunelu Blanka
Jak vysvětlit řidičům, že tenhle obrázek bude ve spojení s tunelem Blanka znamenat ještě dlouho naprosté sci-fi?
Tunel Blanka (ilustrační foto)
Metrostav zabednil vstupy do komplexu tunelů Blanka