Moderní nádraží světové úrovně. Praha představila detaily nového smíchovského terminálu
3
/
11
Přehled fotografií
Zavřít
Počítá se zastřešením nového terminálu, což sníží hluk železnice.
|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
Nový terminál je naplánován tak, aby co nejméně zatěžoval své okolí.
|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
Tramvajová trať se narovná a oddálí od obytných domů.
|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
Návrh počítá i s osazením nových stromů a zútulnění celého prostoru.
|
Zdroj: Dousek - Záborský
Příměstské a dálkové autobusy v současné době končí jízdu v ulici Na Knížecí a před nádražím Smíchov. Návrh počítá s přesunutím této autobusové dopravy do nového terminálu nad nástupišti železniční stanice.
|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
Městské autobusy budou naopak končit v nově uspořádaném přednádražním prostoru.
|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
V rámci studie je ponechána historická hala z 50. let, která je pouze doplněna o novou část s obchody a zázemím pro cestující.
|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
Novinkou také je, že hala propojí oba nádražní podchody.
|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
Proto budou vjezdy na P+R parkoviště pouze z městského okruhu a nedojde tak ke zvýšení dopravy v ulici Nádražní.
|
Zdroj: Dousek - Záborský
Nyní nereprezentativní prostor před nádražím se promění díky novému uspořádání zastávek tramvají a autobusů a umožní tak jednodušší přesun cestujícím na nádraží.
|
Zdroj: Dousek - Záborský
A plány počítají i s místem pro až 1000 kol.
|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
Zavřít