Počítá se zastřešením nového terminálu, což sníží hluk železnice.|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
Nový terminál je naplánován tak, aby co nejméně zatěžoval své okolí.|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
Tramvajová trať se narovná a oddálí od obytných domů.|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
Návrh počítá i s osazením nových stromů a zútulnění celého prostoru.|
Zdroj: Dousek - Záborský
Příměstské a dálkové autobusy v současné době končí jízdu v ulici Na Knížecí a před nádražím Smíchov. Návrh počítá s přesunutím této autobusové dopravy do nového terminálu nad nástupišti železniční stanice.|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
Městské autobusy budou naopak končit v nově uspořádaném přednádražním prostoru.|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
V rámci studie je ponechána historická hala z 50. let, která je pouze doplněna o novou část s obchody a zázemím pro cestující.|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
Novinkou také je, že hala propojí oba nádražní podchody.|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský
Proto budou vjezdy na P+R parkoviště pouze z městského okruhu a nedojde tak ke zvýšení dopravy v ulici Nádražní.|
Zdroj: Dousek - Záborský
Nyní nereprezentativní prostor před nádražím se promění díky novému uspořádání zastávek tramvají a autobusů a umožní tak jednodušší přesun cestujícím na nádraží.|
Zdroj: Dousek - Záborský
A plány počítají i s místem pro až 1000 kol.|
Zdroj: Návrh: A69 architekti, Vizualizace: Dousek - Záborský