Metrostav nalakoval obří vrata pro Gabčíkovo, ostatní stavby v zahraníčí čeští stavbaři opustili

1/41
Zavřít
  • Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
    Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.| Zdroj: Metrostav
  • Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
    Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.| Zdroj: Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
    Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.| Zdroj: Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů
    Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
    Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.| Zdroj: Metrostav
  • Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů
    Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů
    Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
    Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
    Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.| Zdroj: Metrostav
Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů
Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.