Metrostav letecky dopravil do Norska své zaměstnance, kteří tam dokončují most na Lososí cestě.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav letecky dopravil do Norska své zaměstnance, kteří tam dokončují most na Lososí cestě.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav letecky dopravil do Norska své zaměstnance, kteří tam dokončují most na Lososí cestě.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav letecky dopravil do Norska své zaměstnance, kteří tam dokončují most na Lososí cestě.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav letecky dopravil do Norska své zaměstnance, kteří tam dokončují most na Lososí cestě.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav finišuje stavbu mostu nad norským fjordem|
Zdroj: Metrostav
Metrostav finišuje stavbu mostu nad norským fjordem|
Zdroj: Metrostav
Metrostav finišuje stavbu mostu nad norským fjordem|
Zdroj: Metrostav
Metrostav finišuje stavbu mostu nad norským fjordem|
Zdroj: Metrostav
Metrostav finišuje stavbu mostu nad norským fjordem|
Zdroj: Metrostav
Metrostav finišuje stavbu mostu nad norským fjordem|
Zdroj: Metrostav
Metrostav finišuje stavbu mostu nad norským fjordem|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely|
Zdroj: Metrostav
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.|
Zdroj: Metrostav
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.|
Zdroj: Metrostav
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.|
Zdroj: Metrostav
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.|
Zdroj: Metrostav
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.|
Zdroj: Metrostav
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.|
Zdroj: Metrostav
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.|
Zdroj: Metrostav
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.|
Zdroj: Metrostav
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav staví most v Norsku|
Zdroj: metrostav, e15
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most|
Zdroj: E15- Michal Nosek