Přestavba Masarykova nádraží získala územní rozhodnutí, stavba začne za dva roky

1/46
Přehled fotografií
Zavřít
  • Park nad kolejištěm nabídne možnost relaxace, pohodlného přístupu na nástupiště i bezpečný přechod kolejí mezi ulicemi Na Florenci a Opletalovou. Návrh již získal územní rozhodnutí.
    Park nad kolejištěm nabídne možnost relaxace, pohodlného přístupu na nástupiště i bezpečný přechod kolejí mezi ulicemi Na Florenci a Opletalovou. Návrh již získal územní rozhodnutí.| Zdroj: Jakub Cígler architekti
  • Modernizace Masarykova nádraží začne v průběhu roku 2023.
    Modernizace Masarykova nádraží začne v průběhu roku 2023.| Zdroj: SŽDC
  • Modernizace Masarykova nádraží začne v průběhu roku 2023.
    Modernizace Masarykova nádraží začne v průběhu roku 2023.| Zdroj: SŽDC
  • Modernizace Masarykova nádraží začne v průběhu roku 2023.
    Modernizace Masarykova nádraží začne v průběhu roku 2023.| Zdroj: SŽDC
  • Podoba prvních dvou kancelářských budov v developerském projektu skupiny Penta u Masarykova nádraží.
    Podoba prvních dvou kancelářských budov v developerském projektu skupiny Penta u Masarykova nádraží.| Zdroj: Penta
  • Podoba prvních dvou kancelářských budov v developerském projektu skupiny Penta u Masarykova nádraží v Praze v ulici Na Florenci, které se promění v pulzující městskou třídu.
    Podoba prvních dvou kancelářských budov v developerském projektu skupiny Penta u Masarykova nádraží v Praze v ulici Na Florenci, které se promění v pulzující městskou třídu.| Zdroj: Penta
  • Kancelářské budovy spolu s veřejným prostorem nad kolejištěm u Masarykova nádraží.
    Kancelářské budovy spolu s veřejným prostorem nad kolejištěm u Masarykova nádraží.| Zdroj: Penta
  • Projekt Penty u Masarykova nádraží
    Projekt Penty u Masarykova nádraží| Zdroj: Penta
  • Pozměnená podoba prvních dvou kancelářských budov v developerském projektu skupiny Penta u Masarykova nádraží v Praze.
    Pozměnená podoba prvních dvou kancelářských budov v developerském projektu skupiny Penta u Masarykova nádraží v Praze.| Zdroj: Penta
  • Skupina Penta začala u Masarykova náměstí stavět letos. Takto staveniště vypadalo v létě.
    Skupina Penta začala u Masarykova náměstí stavět letos. Takto staveniště vypadalo v létě.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Skupina Penta začala u Masarykova náměstí stavět letos. Takto staveniště vypadalo v létě.
    Skupina Penta začala u Masarykova náměstí stavět letos. Takto staveniště vypadalo v létě.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Skupina Penta začala u Masarykova náměstí stavět letos. Takto staveniště vypadalo v létě.
    Skupina Penta začala u Masarykova náměstí stavět letos. Takto staveniště vypadalo v létě.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
    Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.| Zdroj: Penta
  • Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
    Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.| Zdroj: Penta
  • Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
    Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.| Zdroj: Penta
  • Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
    Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.| Zdroj: Penta
  • Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
    Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.| Zdroj: Penta
  • Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
    Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.| Zdroj: Penta
  • Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
    Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.| Zdroj: Penta
  • Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
    Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.| Zdroj: Penta
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Anna Vacková
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Anna Vacková
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Anna Vacková
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Anna Vacková
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
    Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Video placeholder
    Projekt zásadní modernizace Masarykova nádraží, druhého nejfrekventovanějšího dopravního uzlu v Praze, získal pravomocné územní rozhodnutí. Samotná přestavba by měla začít v roce 2023 a v jejím rámci se rozšíří počet kolejí ze sedmi na devět a vybuduje se nový vestibul.| Zdroj: Správa železnic
Park nad kolejištěm nabídne možnost relaxace, pohodlného přístupu na nástupiště i bezpečný přechod kolejí mezi ulicemi Na Florenci a Opletalovou. Návrh již získal územní rozhodnutí.
Modernizace Masarykova nádraží začne v průběhu roku 2023.
Modernizace Masarykova nádraží začne v průběhu roku 2023.
Modernizace Masarykova nádraží začne v průběhu roku 2023.
Podoba prvních dvou kancelářských budov v developerském projektu skupiny Penta u Masarykova nádraží.
Podoba prvních dvou kancelářských budov v developerském projektu skupiny Penta u Masarykova nádraží v Praze v ulici Na Florenci, které se promění v pulzující městskou třídu.
Kancelářské budovy spolu s veřejným prostorem nad kolejištěm u Masarykova nádraží.
Projekt Penty u Masarykova nádraží
Pozměnená podoba prvních dvou kancelářských budov v developerském projektu skupiny Penta u Masarykova nádraží v Praze.
Skupina Penta začala u Masarykova náměstí stavět letos. Takto staveniště vypadalo v létě.
Skupina Penta začala u Masarykova náměstí stavět letos. Takto staveniště vypadalo v létě.
Skupina Penta začala u Masarykova náměstí stavět letos. Takto staveniště vypadalo v létě.
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.
Projekt zásadní modernizace Masarykova nádraží, druhého nejfrekventovanějšího dopravního uzlu v Praze, získal pravomocné územní rozhodnutí. Samotná přestavba by měla začít v roce 2023 a v jejím rámci se rozšíří počet kolejí ze sedmi na devět a vybuduje se nový vestibul.