Park nad kolejištěm nabídne možnost relaxace, pohodlného přístupu na nástupiště i bezpečný přechod kolejí mezi ulicemi Na Florenci a Opletalovou. Návrh již získal územní rozhodnutí.|
Zdroj: Jakub Cígler architekti
Modernizace Masarykova nádraží začne v průběhu roku 2023.|
Zdroj: SŽDC
Modernizace Masarykova nádraží začne v průběhu roku 2023.|
Zdroj: SŽDC
Modernizace Masarykova nádraží začne v průběhu roku 2023.|
Zdroj: SŽDC
Podoba prvních dvou kancelářských budov v developerském projektu skupiny Penta u Masarykova nádraží.|
Zdroj: Penta
Podoba prvních dvou kancelářských budov v developerském projektu skupiny Penta u Masarykova nádraží v Praze v ulici Na Florenci, které se promění v pulzující městskou třídu.|
Zdroj: Penta
Kancelářské budovy spolu s veřejným prostorem nad kolejištěm u Masarykova nádraží.|
Zdroj: Penta
Projekt Penty u Masarykova nádraží|
Zdroj: Penta
Pozměnená podoba prvních dvou kancelářských budov v developerském projektu skupiny Penta u Masarykova nádraží v Praze.|
Zdroj: Penta
Skupina Penta začala u Masarykova náměstí stavět letos. Takto staveniště vypadalo v létě.|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Skupina Penta začala u Masarykova náměstí stavět letos. Takto staveniště vypadalo v létě.|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Skupina Penta začala u Masarykova náměstí stavět letos. Takto staveniště vypadalo v létě.|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.|
Zdroj: Penta
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.|
Zdroj: Penta
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.|
Zdroj: Penta
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.|
Zdroj: Penta
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.|
Zdroj: Penta
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.|
Zdroj: Penta
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.|
Zdroj: Penta
Takto vypadal původní návrh nové čtvrti u Masarykova nádraží z roku 2016, kterou navrhlo studio architektky Zahy Hadid. Skupina nakonec přistoupila ke změnám.|
Zdroj: Penta
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Anna Vacková
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Anna Vacková
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Anna Vacková
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Anna Vacková
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Takto probíhal archeologický průzkum u Masarykova nádraží.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Projekt zásadní modernizace Masarykova nádraží, druhého nejfrekventovanějšího dopravního uzlu v Praze, získal pravomocné územní rozhodnutí. Samotná přestavba by měla začít v roce 2023 a v jejím rámci se rozšíří počet kolejí ze sedmi na devět a vybuduje se nový vestibul.|
Zdroj: Správa železnic