Kauza metro D. Vyloučený účastník z tendru na dostavbu se obrátí na antimonopolní úřad

1/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Propojky mezi servisním tunelem a stanicemi mají zvýšený 14metrový profil o ploše až 110 metrů čtverečných, ve vrchlíku stanice budou vedeny instalace. K navrtání horní části čelby je potřeba rampa z navezeného horninového materiálu.
    Propojky mezi servisním tunelem a stanicemi mají zvýšený 14metrový profil o ploše až 110 metrů čtverečných, ve vrchlíku stanice budou vedeny instalace. K navrtání horní části čelby je potřeba rampa z navezeného horninového materiálu.| Zdroj: Subterra
  • Šachta na Olbrachtově je momentálně hluboká 29 metrů.
    Šachta na Olbrachtově je momentálně hluboká 29 metrů.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.
    Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.
    Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.
    Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Práce jsou opravdu hlasité, tuto šachtu zakrývá protihluková hala, která má chránit alespoň částečně okolní obyvatele, kteří se kromě toho potýkají s neustálým prachem ze stavenišť.
    Práce jsou opravdu hlasité, tuto šachtu zakrývá protihluková hala, která má chránit alespoň částečně okolní obyvatele, kteří se kromě toho potýkají s neustálým prachem ze stavenišť.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na tomto místě budou lidé sjíždět eskalátory do stanice.
    Na tomto místě budou lidé sjíždět eskalátory do stanice.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Do šachty tentokrát vede výtah.
    Do šachty tentokrát vede výtah.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na ražení se v tomto úseku používají trhaviny. Na ostatních místěch se zemina vybagrovává a skalní horniny se sbíjí.
    Na ražení se v tomto úseku používají trhaviny. Na ostatních místěch se zemina vybagrovává a skalní horniny se sbíjí.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.
    Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.
    Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.
    Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.
    Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Stavitelé už vyhloubili na 1,6 kilometru tunelů.
    Stavitelé už vyhloubili na 1,6 kilometru tunelů.| Zdroj: Dominik Kučera E15
Propojky mezi servisním tunelem a stanicemi mají zvýšený 14metrový profil o ploše až 110 metrů čtverečných, ve vrchlíku stanice budou vedeny instalace. K navrtání horní části čelby je potřeba rampa z navezeného horninového materiálu.
Šachta na Olbrachtově je momentálně hluboká 29 metrů.
Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.
Práce jsou opravdu hlasité, tuto šachtu zakrývá protihluková hala, která má chránit alespoň částečně okolní obyvatele, kteří se kromě toho potýkají s neustálým prachem ze stavenišť.
Na tomto místě budou lidé sjíždět eskalátory do stanice.
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Do šachty tentokrát vede výtah.
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Na ražení se v tomto úseku používají trhaviny. Na ostatních místěch se zemina vybagrovává a skalní horniny se sbíjí.
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.
Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.
Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.
Stavitelé už vyhloubili na 1,6 kilometru tunelů.