Propojky mezi servisním tunelem a stanicemi mají zvýšený 14metrový profil o ploše až 110 metrů čtverečných, ve vrchlíku stanice budou vedeny instalace. K navrtání horní části čelby je potřeba rampa z navezeného horninového materiálu.|
Zdroj: Subterra
Šachta na Olbrachtově je momentálně hluboká 29 metrů.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Práce jsou opravdu hlasité, tuto šachtu zakrývá protihluková hala, která má chránit alespoň částečně okolní obyvatele, kteří se kromě toho potýkají s neustálým prachem ze stavenišť.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na tomto místě budou lidé sjíždět eskalátory do stanice.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Do šachty tentokrát vede výtah.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na ražení se v tomto úseku používají trhaviny. Na ostatních místěch se zemina vybagrovává a skalní horniny se sbíjí.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Stavitelé už vyhloubili na 1,6 kilometru tunelů.|
Zdroj: Dominik Kučera E15