Jak založit, vést a rozvíjet start-up: Jak prodat? Nemůžete prodávat všem, vymezte se

3/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Start-up Akademie
    Start-up Akademie| Zdroj: E15.cz
  • Petr Krejčí ve svých kurzech Minutový řečník učí, jak správně prezentovat a jak zvládnout takzvanou minutovou řeč - elevator pitch.
    Petr Krejčí ve svých kurzech Minutový řečník učí, jak správně prezentovat a jak zvládnout takzvanou minutovou řeč - elevator pitch.| Zdroj: Vlastní archiv
  • Pro dobrý marketing je základem jasně si vymezit hrací pole. „Rozhodnout se, na koho míříte, čím a proč. Kde stojí vaše konkurence a proč vy jste lepší,“ zdůrazňuje marketingová konzultantka Pavlína Louženská.
    Pro dobrý marketing je základem jasně si vymezit hrací pole. „Rozhodnout se, na koho míříte, čím a proč. Kde stojí vaše konkurence a proč vy jste lepší,“ zdůrazňuje marketingová konzultantka Pavlína Louženská.| Zdroj: Osobní archiv
  • Podle Pavla (vlevo) Bartoše z platformy StartupBox, která pomáhá startupům uspět, je nezbytné od samého počátku podnikání kolem sebe soustřeďovat partnery, které přesvědčíte, aby ve váš produkt věřili. Lidi, kteří jsou ochotni se za vás postavit.
    Podle Pavla (vlevo) Bartoše z platformy StartupBox, která pomáhá startupům uspět, je nezbytné od samého počátku podnikání kolem sebe soustřeďovat partnery, které přesvědčíte, aby ve váš produkt věřili. Lidi, kteří jsou ochotni se za vás postavit.| Zdroj: Vlastní archiv
  • Vztah se zákazníkem se musí budovat hned od začátku. Nelze čekat, až budete „něco“ mít, musíte začít ještě dříve, než máte samotný produkt.
    Vztah se zákazníkem se musí budovat hned od začátku. Nelze čekat, až budete „něco“ mít, musíte začít ještě dříve, než máte samotný produkt.| Zdroj: Pexels
Start-up Akademie
Petr Krejčí ve svých kurzech Minutový řečník učí, jak správně prezentovat a jak zvládnout takzvanou minutovou řeč - elevator pitch.
Pro dobrý marketing je základem jasně si vymezit hrací pole. „Rozhodnout se, na koho míříte, čím a proč. Kde stojí vaše konkurence a proč vy jste lepší,“ zdůrazňuje marketingová konzultantka Pavlína Louženská.
Podle Pavla (vlevo) Bartoše z platformy StartupBox, která pomáhá startupům uspět, je nezbytné od samého počátku podnikání kolem sebe soustřeďovat partnery, které přesvědčíte, aby ve váš produkt věřili. Lidi, kteří jsou ochotni se za vás postavit.
Vztah se zákazníkem se musí budovat hned od začátku. Nelze čekat, až budete „něco“ mít, musíte začít ještě dříve, než máte samotný produkt.