Český analytický start-up Smartlook nabral přes osmdesát milionů korun

4/3
Přehled fotografií
Zavřít
  • Tým start-upu Smartlook s Petrem Janošíkem, zakladatelem Smartlooku (druhý zprava).
    Tým start-upu Smartlook s Petrem Janošíkem, zakladatelem Smartlooku (druhý zprava).| Zdroj: Smartlook
  • Smartlook klientům umožňuje porozumět chování zákazníků prostřednictvím nahrávek návštěv a sledování jednotlivých událostí na webu.
    Smartlook klientům umožňuje porozumět chování zákazníků prostřednictvím nahrávek návštěv a sledování jednotlivých událostí na webu.| Zdroj: Smartlook
  • Mezi klienty Smartlooku jsou společnosti jako Miele, Komerční banka, Alza, O2 či Seznam.
    Mezi klienty Smartlooku jsou společnosti jako Miele, Komerční banka, Alza, O2 či Seznam.| Zdroj: Smartlook
Tým start-upu Smartlook s Petrem Janošíkem, zakladatelem Smartlooku (druhý zprava).
Smartlook klientům umožňuje porozumět chování zákazníků prostřednictvím nahrávek návštěv a sledování jednotlivých událostí na webu.
Mezi klienty Smartlooku jsou společnosti jako Miele, Komerční banka, Alza, O2 či Seznam.