Prodejní argumentace a psychologie: 30 rad pro lepší obchody

3/3
Zavřít
  • „Požadujte to, co je pro vás důležité, a nabízejte to, co je důležité pro druhou stranu, ale vás to stojí co nejméně,“ říká improvizátor a lektor prodejních dovedností, Martin Vasquez.
    „Požadujte to, co je pro vás důležité, a nabízejte to, co je důležité pro druhou stranu, ale vás to stojí co nejméně,“ říká improvizátor a lektor prodejních dovedností, Martin Vasquez.| Zdroj: Pexels
  • „Používejte principy hodnotového prodeje: zdůrazňujte hodnotu, kterou váš produkt nebo služba přináší a co nabízíte navíc,“ říká improvizátor a lektor prodejních dovedností, Martin Vasquez.
    „Používejte principy hodnotového prodeje: zdůrazňujte hodnotu, kterou váš produkt nebo služba přináší a co nabízíte navíc,“ říká improvizátor a lektor prodejních dovedností, Martin Vasquez.| Zdroj: Osobní archiv
  • „Cenu řekněte jako první. Platí zde efekt kotvení, který označuje lidskou tendenci spoléhat se na první nabízenou informaci (kotvu) při rozhodování. ,“ říká improvizátor a lektor prodejních dovedností, Martin Vasquez.
    „Cenu řekněte jako první. Platí zde efekt kotvení, který označuje lidskou tendenci spoléhat se na první nabízenou informaci (kotvu) při rozhodování. ,“ říká improvizátor a lektor prodejních dovedností, Martin Vasquez.| Zdroj: Osobní archiv
„Požadujte to, co je pro vás důležité, a nabízejte to, co je důležité pro druhou stranu, ale vás to stojí co nejméně,“ říká improvizátor a lektor prodejních dovedností, Martin Vasquez.
„Používejte principy hodnotového prodeje: zdůrazňujte hodnotu, kterou váš produkt nebo služba přináší a co nabízíte navíc,“ říká improvizátor a lektor prodejních dovedností, Martin Vasquez.
„Cenu řekněte jako první. Platí zde efekt kotvení, který označuje lidskou tendenci spoléhat se na první nabízenou informaci (kotvu) při rozhodování. ,“ říká improvizátor a lektor prodejních dovedností, Martin Vasquez.