Česko-nizozemská služba na prodej použitých kol on-line usiluje o investici 13 milionů korun

4/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • BikeFair také spolupracuje s neziskovou organizací Bike Index bojující proti zlodějům kol.
    BikeFair také spolupracuje s neziskovou organizací Bike Index bojující proti zlodějům kol.| Zdroj: BikeFair
  • Od spuštění se pak přes BikeFair prodalo zboží v hodnotě přes 173 tisíc eur (přes 4,5 milionu korun).
    Od spuštění se pak přes BikeFair prodalo zboží v hodnotě přes 173 tisíc eur (přes 4,5 milionu korun).| Zdroj: BikeFair
  • Tým start-upu BIkefair
    Tým start-upu BIkefair| Zdroj: BikeFair
  • Od spuštění v srpnu 2019 se přes službu prodalo zhruba 1400 jízdních kol, z toho za minulý rok 1156.
    Od spuštění v srpnu 2019 se přes službu prodalo zhruba 1400 jízdních kol, z toho za minulý rok 1156.| Zdroj: BikeFair
  • „Naším cílem je poskytnout lidem skrze místní obchodníky snadný přístup ke kolům, informace o jejich údržbě a propojit cyklisty s lokální sítí odborníků,“ říká šéf firmy Jan Pecník. 
    „Naším cílem je poskytnout lidem skrze místní obchodníky snadný přístup ke kolům, informace o jejich údržbě a propojit cyklisty s lokální sítí odborníků,“ říká šéf firmy Jan Pecník. | Zdroj: BikeFair
BikeFair také spolupracuje s neziskovou organizací Bike Index bojující proti zlodějům kol.
Od spuštění se pak přes BikeFair prodalo zboží v hodnotě přes 173 tisíc eur (přes 4,5 milionu korun).
Tým start-upu BIkefair
Od spuštění v srpnu 2019 se přes službu prodalo zhruba 1400 jízdních kol, z toho za minulý rok 1156.
„Naším cílem je poskytnout lidem skrze místní obchodníky snadný přístup ke kolům, informace o jejich údržbě a propojit cyklisty s lokální sítí odborníků,“ říká šéf firmy Jan Pecník.