Productboard založili roku 2014 Hubert Palán a Daniel Hejl.|
Zdroj: productboard
„Nejhodnotnějšími firmami světa jsou ty, které dokonale porozumí potřebám zákazníků a uspokojí je špičkovými produkty. Je proto až s podivem, že většina firem dnes nemá systém, který by jim pomáhal spojovat informace o jejich plánech a potřebách trhu se zpětnou vazbou zákazníků,“ říká šéf firmy Hubert Palán.|
Zdroj: productboard
„Valuaci ani tržby nezveřejňujeme, ale obě tato čísla od minulého investičního kola rapidně vyrostly,“ říká spoluzakladatel Daniel Hejl.|
Zdroj: productboard
Productboard na jednom místě shromažďuje informace, které byly dříve roztroušeny po e-mailech, Slacku, Microsoft Teams nebo nástrojích sloužících pro komunikaci se zákazníky. Takto agregované informace následně dávají firmě lepší přehled nad vývojem produktu, požadavcích zákazníků a potenciálními příležitostmi.|
Zdroj: productboard
Mezi zákazníky Productboardu patří také Avast, JCDecaux, Zoom či rumunská startupová hvězda UiPath.|
Zdroj: productboard
Od svého založení získal Productboard na investicích celkem 137 milionů dolarů, tedy necelé tři miliardy korun.|
Zdroj: productboard