Experiment časopisu Playboy nevyšel. Vrací se k nahotinkám

3/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Časopis Playboy od jara 2016 přestal otiskovat fotografie zcela nahých žen. Původně tvrdil, že v době, kdy je erotika vzdálená na jedno kliknutí myší, to je prý již překonané. Nyní se k osvědčenímu obsahu vrací.
    Časopis Playboy od jara 2016 přestal otiskovat fotografie zcela nahých žen. Původně tvrdil, že v době, kdy je erotika vzdálená na jedno kliknutí myší, to je prý již překonané. Nyní se k osvědčenímu obsahu vrací.| Zdroj: archiv Blesk
  • Někdejší šéf Playboye Scott Flanders, který ústup od nahotinek prosazoval, už přišel o místo.
    Někdejší šéf Playboye Scott Flanders, který ústup od nahotinek prosazoval, už přišel o místo.| Zdroj: Repro Strategie
  • Americký Playboy, který platil za etalon pánských časopisů, se v uplynulých letech potýká s klesajícím zájmem mužů.
    Americký Playboy, který platil za etalon pánských časopisů, se v uplynulých letech potýká s klesajícím zájmem mužů.
  • Zatímco v roce 1975 činil náklad 5,6 milionu výtisků, před skoncováním s nahotou to bylo okolo 800 tisíc kusů.
    Zatímco v roce 1975 činil náklad 5,6 milionu výtisků, před skoncováním s nahotou to bylo okolo 800 tisíc kusů.| Zdroj: Playboy
  • Kreativní šéf listu Cooper Hefner, syn zakladatele Playboye Hugha Hefnera, řekl, že v době, kdy se rozhodlo o skoncování s nahotou, byl tento žánr pojímán zastarale.
    Kreativní šéf listu Cooper Hefner, syn zakladatele Playboye Hugha Hefnera, řekl, že v době, kdy se rozhodlo o skoncování s nahotou, byl tento žánr pojímán zastarale.| Zdroj: Playboy
Časopis Playboy od jara 2016 přestal otiskovat fotografie zcela nahých žen. Původně tvrdil, že v době, kdy je erotika vzdálená na jedno kliknutí myší, to je prý již překonané. Nyní se k osvědčenímu obsahu vrací.
Někdejší šéf Playboye Scott Flanders, který ústup od nahotinek prosazoval, už přišel o místo.
Americký Playboy, který platil za etalon pánských časopisů, se v uplynulých letech potýká s klesajícím zájmem mužů.
Zatímco v roce 1975 činil náklad 5,6 milionu výtisků, před skoncováním s nahotou to bylo okolo 800 tisíc kusů.
Kreativní šéf listu Cooper Hefner, syn zakladatele Playboye Hugha Hefnera, řekl, že v době, kdy se rozhodlo o skoncování s nahotou, byl tento žánr pojímán zastarale.